جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران برابر سپیدرود رشت به برتری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران با نتیجه چهار بر یک تیم پیشکسوتان سپیدرود رشت را شکست داد. گل های تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران را در این دیدار، سهراب انتظاری (دو گل)، رضا جباری و بهزاد داداش زاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4084
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

کرونا :

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران برابر سپیدرود رشت به برتری رسید

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران برابر سپیدرود رشت به برتری رسید 3

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران با نتیجه چهار بر یک تیم پیشکسوتان سپیدرود رشت را شکست داد.

گل های تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران را در این دیدار، سهراب انتظاری (دو گل)، رضا جباری و بهزاد داداش زاده به ثمر رساندند و تنها گل تیم فوتبال پیشکسوتان سپیدرود رشت را رامین اژدری به ثمر رساند.

در این دیدار ابتدا تیم فوتبال پیشکسوتان سپیدرود رشت به گل برتری دست یافت اما در ادامه، این تیم فوتبال پرسپولیس بود که دو گل به ثمر رساند تا نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست دوگل دیگر نیز به ثمر برساند تا با پیروزی در این مسابقه ، به دیدار نهایی رقابت های چهارجانبه جام ولایت گیلان راه یابد.

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران در این دیدار از وجود بازیکنانی همچون بهروز سلطانی، سعید نعیم آبادی ، مرتضی فنونی زاده ، علیرضا امامی فر، نجم الدین بخشی، رحیم یوسفی ، رضا جباری ، بهنام طاهرزاده ، سهراب انتطاری ، فرامرز میرزایی و بهزاد داداش زاده استفاده کرد و حسن خان محمدی ، عباس کارگر، حسین رحمتی و ضیاء عربشاهی نیز به عنوان بازیکنان ذخیره وارد میدان شدند.

همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز از بازیکنانی همچون محمود هادی زاده ، سیدعلی محمدی ، سیروس دهدار ، حسین مشکین زر، شاهرخ مهدی زاده ، حجت طاهری ، علی نوری ، علی اسدی ، حسن حاجی پور، رامین اژدری ، سعید متقی طلب و هادی رادی استفاده کرد .

زهرا نعمتی اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که مجوز حضور همزمان در رقابتهای المپیک و پارالمپیک را دارد
دنبال کنید

در دیگر دیدار رقابت های فوتبال چهارجانبه جام ولایت گیلان، امروز تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری رشت رو در روی هم قرار می گیرند که تیم پیروز باید در دیدار نهایی به مصاف پرسپولیس برود.

رقابت های فوتبال چهارجانبه پیشکسوتان میلاد مبارک حضرت مهدی (عج) ، شامگاه جمعه با معرفی تیم های برتر در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت پایان می یابد. ک/2

7285/ 603/508

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi