پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تحقق اشتغالزایی ۵۰ بهبود یافته/فعالیت ۷۹ مرکز درمان اعتیاد

یاسوج- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالهای ۹۵ و ۹۶ اشتغالزایی و توانمندسازی ۵۰ نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر محقق شد. به گزارش قدس آنلاین، سید ناصر رضایی ظهر چهارشنبه در جلسه سازمان های مردم نهاد با تأکید بر اینکه همکاری دستگا های متولی برای توانمندسازی جامعه هدف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40826
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

کرونا :

تحقق اشتغالزایی ۵۰ بهبود یافته/فعالیت ۷۹ مرکز درمان اعتیاد

تحقق اشتغالزایی ۵۰ بهبود یافته/فعالیت ۷۹ مرکز درمان اعتیاد 3

یاسوج- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالهای ۹۵ و ۹۶ اشتغالزایی و توانمندسازی ۵۰ نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر محقق شد.

به گزارش قدس آنلاین، سید ناصر رضایی ظهر چهارشنبه در جلسه سازمان های مردم نهاد با تأکید بر اینکه همکاری دستگا های متولی برای توانمندسازی جامعه هدف ضروری است، از تحقق اشتغالزایی ۵۰ بهبود یافته خبر داد.

رضایی با بیان اینکه ۷۹ مرکز درمان اعتیاد در استان وجود دارد، گفت: همچنین حمایت دستگاه ها از کمپ های ترک اعتیاد مورد تاکید است.

وی با اشاره به روند مناسب برگزاری جلسات افزود: استان ما در برگزاری جلسات، بین سه استان برتر قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه را جز سه شهرستان اول آلوده استان در حوزه مواد مخدر دانست و گفت: همچنین شهرستان چرام در این حوزه از پاک ترین شهرستان ها محسوب می شود.

رضایی با بیان اینکه در سال جاری ۳۳ طرح با محوریت مقابله و پیشگیری از آسیب ها توسط تشکل ها به دبیرخانه ارسال شده است، عنوان کرد: مشارکت تمام تشکل ها با طرح ها و برنامه های دارای خروجی مناسب ضروری است.

منبع: مهر

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi