چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادعای ایجاد انحصار را بی انصافی دانست

سردار ˈعبادالله عبداللهیˈ روز پنجشنبه در مراسم پایان حفاری مسیر شمالی پروژه خط دوم قطار شهری مشهد افزود: کل نیروهای رسمی این قرارگاه دو هزار و 600 نفر هستند و مابقی آنها نیروهای مردمی می باشند که همانند زمان جنگ مدیریت می شوند. وی ادامه داد: هم اکنون پنج هزار پیمانکار در اختیار داریم که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4082
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

کرونا :

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادعای ایجاد انحصار را بی انصافی دانست

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادعای ایجاد انحصار را بی انصافی دانست 4

سردار ˈعبادالله عبداللهیˈ روز پنجشنبه در مراسم پایان حفاری مسیر شمالی پروژه خط دوم قطار شهری مشهد افزود: کل نیروهای رسمی این قرارگاه دو هزار و 600 نفر هستند و مابقی آنها نیروهای مردمی می باشند که همانند زمان جنگ مدیریت می شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون پنج هزار پیمانکار در اختیار داریم که همکاری منسجمی با قرارگاه خاتم داشته و در میان این نیروها 36 هزار متخصص اعم از مهندس، دکتر و مانند آن حضور دارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در ادامه اظهارداشت: هم اکنون جایی نیست که این قرارگاه سازندگی در آن حضور نیافته باشد لذا امروز در تمام زمینه ها همانند زمان جبهه و جنگ این مجموعه حضور موفق و موثر دارد.

سردار عبدالهی افزود: این قرارگاه که در زمان جنگ محل هدایت و کنترل عملیات در غرب و جنوب کشور بود امروز در تمام وسعت خاک ایران در حوزه های مختلف فعالیت گسترده ای دارد و هر جا وارد شده موفق عمل کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه اجرای پروژه خط دوم قطار شهری مشهد یکی از اقدامات کوچکی است که این مجموعه انجام می دهد گفت: قرارگاه خاتم در زمینه تونل سازی هم اینک 260 کیلومتر تونل در نقاط مختلف کشور در دست اجرا دارد و سدهای بزرگ و شبکه های وسیعی را می سازد.

وی افزود: در ساخت پالایشگاه نیز در مراحل مختلف پارس جنوبی فعالیت جدی داریم و در اجرای مراحل 15 و 16 پارس جنوبی تعهد کرده ایم تا انتهای سال روزانه 50 میلیون مترمکعب گاز را به شبکه اصلی گاز کشور تزریق کنیم.

هنوز عرصه این جاده مرد می‌طلبد
دنبال کنید

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: تاکنون دو پالایشگاه مورد نیاز برای تولید این حجم گاز ساخته ایم و یک پالایشگاه دیگر هم به زودی فعال می شود.

وی گفت: همچنین در زمینه تامین آب، در اجرای خطوط انتقال آب 14 استان کشور فعال هستیم و در حوزه راه و راه آهن نیز پروژه های بزرگی توسط این قرارگاه در دست انجام است.

او اظهارداشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هم اکنون با 13 هزار دستگاه ماشین آلات و تجهیزات منحصربفرد و مدرن و نیروهای متخصص و توانمند در حال فعالیت است که دستگاههای حفاری TBM یکی از آنها است.

سردار عبدالهی افزود: علاوه بر آن 140 هزار نیروی انسانی توانمند و مجموعه ای از پیمانکاران قوی در اختیار این قرارگاه است.

وی همچنین گفت: قطعه نخست پروژه آزاد راه حرم تا حرم(مشهد – تهران – قم ) در مسیر قم – گرمسار به انجام رسیده و به زودی بهره برداری می شود.

او اظهارداشت: قطعه اول این آزادراه به طول 156 کیلومتر با 700 پل و آبراهه طی کمتر از دو سال به انجام رسید.

وی افزود: 40 درصد از تامین مالی این آزادراه به عهده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و 60 درصد دیگر بر عهده وزارت راه و شهرسازی است که امیدواریم با تامین به موقع اعتبار لازم قطعات دیگر آن را هم به سرعت راه اندازی کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در ادامه با اشاره به ظرفیتهای مشهد و حضور سالانه حداقل 25 میلیون زائر و مسافر در این کلانشهر مذهبی گفت: اجرای خط دوم قطار شهری مشهد که در اختیار این قرارگاه می باشد با دیگر پروژه های قرارگاه متفاوت است زیرا گامی در تسهیل راه و هموار کردن شرایط خدمت به زائران می باشد و این امر بسیار ارزشمند و افتخاری برای این مجموعه است.

افتتاحی دوباره با پرواز آسمان
دنبال کنید

سردار عبداللهی افزود: با توجه به تامین مالی پروژه قطار شهری مشهد این قرارگاه توانایی افزایش ظرفیت و سرعت اجرایی خود را تا دو برابر دارد.

وی گفت: تلاش می کنیم دو قرارگاه خود را در مشهد مستقر کرده و در جهت خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) در توسعه این شهر و اجرای سریع و دقیق پروژه های آن مشارکت نماییم.ک/2

2713/664/660

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادعای ایجاد انحصار را بی انصافی دانست 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi