پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آذربایجان خواستار راه حل مسالمت آمیز برای مردم فلسطین است

نماینده پارلمان آذربایجان در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: آذربایجان خواستار راه حل مسالمت آمیز برای مردم فلسطین است سرویس بین الملل نماینده پارلمان آذربایجان بر تحقق راه حل مسالمت آمیز و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت گوهر بخشایش نماینده پارلمان آذربایجان صبح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40807
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

کرونا :

آذربایجان خواستار راه حل مسالمت آمیز برای مردم فلسطین است
نماینده پارلمان آذربایجان در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

آذربایجان خواستار راه حل مسالمت آمیز برای مردم فلسطین است

سرویس بین الملل
نماینده پارلمان آذربایجان بر تحقق راه حل مسالمت آمیز و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت گوهر بخشایش نماینده پارلمان آذربایجان صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت جدید اسرائیل و منطقه جدید برای انتقال سفارت آمریکا موجب نگرانی همه کشورهای اسلامی شد. ما با این تصمیم به شدت مخالفیم زیرا مغایر قوانین بین المللی است.

نماینده پارلمان آذربایجان با بیان اینکه تصمیم ترامپ تصمیم منفی بر درگیری های کنونی بین اسرائیل و فلسطین دارد افزود: این تصمیم می تواند آسیب فراوانی به منطقه خاورمیانه وارد کند بنابراین آمریکا باید در این تصمیم تجدید نظر کند.

وی ضمن اعلام حمایت آذربایجان از حقوق مردم فلسطین تصریح کرد: آذر بایجان خاستار راه حل مسالمت آمیز بوده و قدس را به عنوان تنها پایتخت فلسطین به رسمیت می شناسد از این رو آذربایجان کنگره کمک به فلسطین را برگزار و با نظارت سازمان ملل در سال ۲۰۱۷ هماهنگی های خوبی برای کمک های انسان دوستانه به مردم فلسطین انجام داد همچنین در این کنگره در خصوص اشغال سرزمین قدس شرقی صحبت و این موضوع محکوم شد.

بخشایش با اشاره به اهداف دشمنان برای خدشه دار کردن چهره اسلام گفت: همبستگی ا سلامی ضروری است اسلام دین گذشت بوده بنابراین برای افزایش همبستگی اجلاس هایی را در چارچوب همکاری اسلامی در آذربایجان برگزار کردیم اتحادیه پارلمانی نیز نشأت گرفته از این سازمان همواره مورد حمایت آذربایجان بوده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد :تخلفات دستگاهی در حوزه استفاده از سهمیه سوخت در استان
دنبال کنید

نماینده پارلمان آذربایجان همچنین در پایان به وضعیت منطقه قره باغ اشاره کرد./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

آذربایجان خواستار راه حل مسالمت آمیز برای مردم فلسطین است نماینده پارلمان آذربایجان بر تحقق راه حل مسالمت آمیز و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین تاکید کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201801106403277336.jpg آذربایجان,خواستار,راه,حل,مسالمت,آمیز,برای,مردم,فلسطین,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi