جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است

نماینده هیات پارلمانی مالزی در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است سرویس بین الملل نماینده هیات پارلمانی مالزی گفت: تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است و مالزی در مجمع عمومی سازمان ملل این اقدام را محکوم کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40805
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

کرونا :

تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است
نماینده هیات پارلمانی مالزی در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است

سرویس بین الملل
نماینده هیات پارلمانی مالزی گفت: تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است و مالزی در مجمع عمومی سازمان ملل این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نماینده هیات پارلمانی مالزی در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۷ دی ماه) با بیان اینکه یکی از اهداف این اتحادیه تقویت هماهنگی میان کشورها برای حمایت از حقوق بشر است، اظهار داشت: این هدف مهم ترین هدف مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: مالزی از آرمان فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطینی حمایت می کند و اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس را محکوم می کند.

نماینده هیات پارلمانی مالزی با بیان اینکه مالزی همانند ۱۲۷ کشور دیگر که در مجمع عمومی سازمان ملل علیه اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نگران تصمیمات ترامپ است، ادامه داد: تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است، مسئله فلسطین باید از طریق مذاکره مبتنی بر عدالت و همسو با منشور سازمان ملل متحد حل شود.

وی با بیان اینکه جنایت هایی که علیه مسلمانان روهینگیایی در میانمار رخ می دهد سبب شده تا آوارگان زیادی به کشورهای همسایه سرازیر شوند، گفت: دبیرخانه کنفرانس مجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی می توانند در ابتکاری از مناطق اسکان آوارگان روهینگیایی بازدید کنند.

با تاریخچه راه آهن مشهد آشنا شوید!!
دنبال کنید

نماینده هیات پارلمانی مالزی از دولت میانمار تقاضا کرد تا صلح و امنیت را در ایالات راخین ایجاد کند، گفت: باید به فکر صلح و امنیت باشیم و کشورها در همکاری با یکدیگر می توانند اقدامات بشردوستانه ای انجام دهند تا مسائلی مانند کشتار مسلمانان حل شود./

پایان پیام  

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است نماینده هیات پارلمانی مالزی گفت: تصمیمات عجولانه ترامپ ناقض حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین است و مالزی در مجمع عمومی سازمان ملل این اقدام را محکوم کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/45876.jpg تصمیمات,عجولانه,ترامپ,ناقض,حق,تعیین,سرنوشت,مردم,فلسطین,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi