چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت سکه بازهم ۱.۵ میلیون تومان شد+جدول

سکه تمام بهار آزادی هم اکنون با قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار سبزه میدان فروخته می شود. گرانی قیمت دلار در بازار ارز که صبح دیروز وارد فاز جدیدی شده است موجب افزایش قیمت در بازار طلا و سکه هم شد،‌ تا جایی که بار دیگر سکه تمام‌بهار آزادی در بازار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40758
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

کرونا :

قیمت سکه بازهم ۱.۵ میلیون تومان شد+جدول

سکه تمام بهار آزادی هم اکنون با قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار سبزه میدان فروخته می شود.

قیمت سکه بازهم ۱.۵ میلیون تومان شد+جدول 4

گرانی قیمت دلار در بازار ارز که صبح دیروز وارد فاز جدیدی شده است موجب افزایش قیمت در بازار طلا و سکه هم شد،‌ تا جایی که بار دیگر سکه تمام‌بهار آزادی در بازار سبزه‌میدان طی روزهای گذشته رکورد یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان را زد.

هم‌اکنون نرخ فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه‌میدان یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۴۵۳ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی ٧٢۵هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴۱۶هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۸۱هزار تومان اعلام شده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار از ۱۴۰هزار تومان عبور کرد؛ ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ١٣۳۴٫۱ دلار قیمت‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد.

گفتنی است، نرخ دلار از صبح دیروز وارد مدار گرانی مجدد شد تا جایی که دلار مقابل پاساژ افشار رکورد ۴۴۵۰ تومان را هم زد. صراف‌های خیابان فردوسی علت مشخصی را برای گرانی دلار پیدا نمی‌کنند و می‌گویند بانک مرکزی صبح قیمت پایه ارزی را که به صرافی‌ها فروخت گران کرد. شاید علت اصلی گرانی امروز دلار در بازار، افزایش قیمت ارز از سوی بانک مرکزی و کمبود عرضه باشد.

در ادامه جدول تغییرات قیمت سکه و ارز را مشاهده می کنید؛

قیمت سکه بازهم ۱.۵ میلیون تومان شد+جدول 5

البته از لینک  قیمت دلار | قیمت ارز | قیمت سکه | قیمت طلا  می توانید در جریان تغییرات لحظه ای قیمت ها در این بازار ها باشید.

بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران موجب گسترش خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد
دنبال کنید

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi