پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ اقتصادی است/ کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین متحد عمل کنند

رئیس مجلس قطر در سیزدهمین کنفرانس بین‌المجالس کشورهای اسلامی: تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ اقتصادی است/ کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین متحد عمل کنند سرویس بین الملل رئیس مجلس قطر با بیان اینکه طبق گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر تحریم‌ها علیه قطر از حدود دیپلماتیک خود خارج شده است، گفت: تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40739
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

کرونا :

تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ اقتصادی است/ کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین متحد عمل کنند
رئیس مجلس قطر در سیزدهمین کنفرانس بین‌المجالس کشورهای اسلامی:

تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ اقتصادی است/ کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین متحد عمل کنند

سرویس بین الملل
رئیس مجلس قطر با بیان اینکه طبق گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر تحریم‌ها علیه قطر از حدود دیپلماتیک خود خارج شده است، گفت: تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد بن عبدالله بن زاید آل محمود ؛ رئیس مجلس قطر صبح امروز (سه شنبه ۲۶ دی ماه) در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت حادثه‌ای که برای نفتکش ایرانی رخ داده است، گفت: جهان اسلام امروزه در معرض خطرات و ظلم‌های بسیاری قرار گرفته که ملت‌های مسلمان را تهدید می‌کند و مقدسات مسلمین مورد تجاوز قرار می گیرد.

رئیس مجلس قطر با بیان اینکه وضعیت به گونه‌ای شده است که ضعیف ترین کشورها نیز به خود اجازه می‌دهند تا به مسلمانان توهین کنند، بیان کرد: در میانمار و برخی نقاط دیگر در جهان نیز شاهد این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه کشورهای مسلمان با جنگ با یکدیگر مشغول شده اند و دشمن با استفاده از اتهام پراکنی روابط بین دولت‌های اسلامی را تخریب می کند، افزود: دشمنان از این وضعیت سوء استفاده می کنند، این در حالی است که خداوند ما را به برادری و وحدت دعوت می کند.

احمد بن عبدالله بن زاید آل محمود با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی دچار تفرقه شده اند و توانایی یکدیگر را به هدر می دهند، متذکر شد: در شرایطی که برای قطر به وجود آمده کمیساریای عالی حقوق بشر در گزارش رسمی خود تأکید کرده که تحریم کشورها علیه قطر از حد و حصر اقدامات دیپلماتیک گذر کرده و نقض حقوق اقتصادی قطر شده است و آن را جنگ اقتصادی نامیده است.

هزینه تعمیر دندان مصنوعی آسیب دیده
دنبال کنید

رئیس مجلس قطر خطاب به حاضران در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: از شما می‌خواهم فریب دشمنان شما را تحت تأثیر قرار ندهد.

وی افزود: نام دانشمندان اسلامی همچنان در آسمان علم جهان و کشورهای غربی می درخشد که از جمله این دانشمندان می توان به خیام، جابربن حیان، ابن سینا و ابن هیثم اشاره کرد.

رئیس مجلس قطر با بیان اینکه اسلام دین رحمت و سازش ملل ها است، گفت: باید تلاش کنیم تا از پایداری ملت فلسطین دفاع شود و قطر از همه کشورها دعوت می‌کند تا در موضوع فلسطین متحد شوند.

احمد بن عبدالله بن زاید آل محمود با بیان اینکه قطر بین تروریست و دفاع از حق تفکیک قائل می‌شود، اظهار داشت: علاوه بر ابعاد امنیتی که باید در مبارزه با تروریسم مورد توجه قرار گیرد باید در مسائل فرهنگی و فکری نیز با تروریسم مقابله شود.

رئیس مجلس قطر گفت: تعدادی از زنان عضو مجلس قطر هستند که در این زمینه می‌توان گفت نقش زنان در مسائل سیاسی این کشور افزایش یافته است./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲

تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ اقتصادی است/ کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین متحد عمل کنند رئیس مجلس قطر با بیان اینکه طبق گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر تحریم‌ها علیه قطر از حدود دیپلماتیک خود خارج شده است، گفت: تحریم‌ها علیه قطر یک جنگ اقتصادی است. http://cdn.icana.ir/d/019/201801109864557645.jpg تحریم‌ها,علیه,قطر,یک,جنگ,اقتصادی,است/,کشورهای,اسلامی,در,مسئله,فلسطین,متحد,عمل,کنند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi