سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئله فلسطین جوهره جهان اسلام است/شهرک سازی ها در منطقه بیت المقدس باید متوقف شود

بوحجه در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی: مسئله فلسطین جوهره جهان اسلام است/شهرک سازی ها در منطقه بیت المقدس باید متوقف شود سرویس بین الملل رئیس پارلمان الجزایر با اشاره به اینکه مسئله فلسطین موضوع جدی جهان اسلام است، گفت: باید به مقابله با چالش های فراروی این مسئله بپردازیم. به گزارش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40730
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

کرونا :

مسئله فلسطین جوهره جهان اسلام است/شهرک سازی ها در منطقه بیت المقدس باید متوقف شود
بوحجه در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی:

مسئله فلسطین جوهره جهان اسلام است/شهرک سازی ها در منطقه بیت المقدس باید متوقف شود

سرویس بین الملل
رئیس پارلمان الجزایر با اشاره به اینکه مسئله فلسطین موضوع جدی جهان اسلام است، گفت: باید به مقابله با چالش های فراروی این مسئله بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سعید بوحجه صبح امروز (سه شنبه، ۲۶ دی ماه) در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بهترین نمونه از تمدن های اسلامی را در این کشور ایجاد کرده است، گفت: برای ملت ایران و همه ملت های مسلمان امنیت، پیشرفت و شکوفایی آرزومندم.

رئیس پارلمان الجزایر با اشاره به اینکه امروزه با چالش های زیادی مواجه هستیم و این تهدیدها کشورها را در معرض خطر قرار داده است، اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا در تصمیمی قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد و تلاش می کند سفارتش را به قدس منتقل کند. مشاهده می کنیم که آن ها چگونه چنین چالش هایی را ایجاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه آن ها تلاش می کنند صلح و ثبات از کشور فلسطین برچیده شود، گفت: آن ها اجازه نمی دهند کشور اسلامی فلسطین با پایتختی قدس شریف تشکیل شود.

سعید بوحجه با اشاره به واکنش سازمان ملل و شورای امنیت در خصوص تصمیم ایالات متحده آمریکا در رابطه با مسئله فلسطین تصریح کرد: تصمیم آمریکا در تعارض با حقوق ملت فلسطین است لذا در این کنفرانس از آمریکا می خواهیم از تصمیمش عقب نشینی کند.

جبهه پایداری از جمنا برائت جست
دنبال کنید

رئیس پارلمان الجزایر با اشاره به اینکه مسئله فلسطین موضوعی جدی و جوهر جهان اسلام است لذا باید به مقابله با همه چالش های فرا روی این مسئله بپردازیم، ادامه داد: مسئله فلسطین ابتدا مسئله ای بشردوستانه است که همه باید به کمک ملت فلسطین برسیم ملتی که به دنبال زندگی آرام در کشورش است.

وی با تاکید بر اینکه باید ادامه روند شهرک سازی در منطقه بیت المقدس متوقف شود، تصریح کرد: باید برای تقویت آشتی ملی در فلسطین همکاری و کمک کنیم.

سعید بوحجه با اشاره به اینکه کشور الجزایر به موازین بین المللی و همچنین همکاری های مسالمت آمیز و همچنین عدم مداخله در امور کشورها پایبند است، اظهار کرد: براین اساس از همه مصوبات پارلمان های کشورهای مختلف که حامی حقوق حقه ملت فلسطین است دفاع می کنیم و امیدواریم روند دفاع از مقدسات اسلامی ادامه یابد و در این راستا مواضع و اقدامات عملی صورت بگیرد.

رئیس پارلمان الجزایر با اشاره به اینکه جهان اسلام با چالش های زیادی از جمله تروریسم که امروزه فرا منطقه ای شده مواجه است، گفت: همه باید به دنبال نابودی تروریسم باشیم و روند رو به رشد آن را از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با تروریسم نیاز به اتحاد و همدلی بوده اما نیاز به مداخلات خارجی در کشورهای خود نداریم، گفت: تروریست الجزایر را تهدید می کند اما در کشورمان با غلبه بر این چالش به دنبال تشکیل کشوری کاملا دموکراتیک هستیم تا مسائل داخلی مان بهبود یابد و قانون حاکم شود.

سعید بوحجه با اشاره به اینکه امروزه مسلمانان روهینگیا مشکل پاکسازی نژادی روبه رو هستند، گفت: باید به فریاد مسلمانان روهینگیا برسیم و به آن ها کمک کنیم.

گردشگران میلیونی و کمبودامکانات/ قطب توریسم جنوب زیرساخت می‌خواهد
دنبال کنید

رئیس پارلمان الجزایر خاطرنشان کرد: امیدواریم اهداف کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی مبنی بر گسترش صلح و ثبات به ثمر برسد لذا از مصوبات این کنفرانس حمایت می کنیم./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸

مسئله فلسطین جوهره جهان اسلام است/شهرک سازی ها در منطقه بیت المقدس باید متوقف شود رئیس پارلمان الجزایر با اشاره به اینکه مسئله فلسطین موضوع جدی جهان اسلام است، گفت: باید به مقابله با چالش های فراروی این مسئله بپردازیم. http://cdn.icana.ir/d/019/201801108223252515.jpg مسئله,فلسطین,جوهره,جهان,اسلام,است/شهرک,سازی,ها,در,منطقه,بیت,المقدس,باید,متوقف,شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi