چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع (تحکیم بنیان خانواده)به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت+تصاویر

کارگاه آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در کانون پرورش فکری کودکان با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  کارگاه آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در کانون پرورش فکری کودکان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40672
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۹:۱۷

کرونا :

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع (تحکیم بنیان خانواده)به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت+تصاویر
برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع (تحکیم بنیان خانواده)به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت+تصاویر 6
کارگاه آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در کانون پرورش فکری کودکان با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  کارگاه آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در کانون پرورش فکری کودکان با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار شد.

 

عزت الله سیدی زاده  در آیین این جلسه به اهمیت خانواده در اسلام اشاره و تصریح کرد: بهترین راه برای انتخاب همسر این است که دین و ایمان وی را مورد بررسی قرار دهیم.جوانان و دختران امروزه باید گوش بگیر خانواده باشند و در انتخاب همسرشان از خانواده کمک بخواهند.

 

این کارشناس خانواده عنوان کرد: ازدواج مایه ارامش و آسایش است و در پی ازدواج کردن باید این موارد اتفاق بیفتد .زن باید کم توقع،متدین،مهربان و امین شوهر باشد ،توانا و دانا باشد،فردی را انتخاب کنید که اهل شراب خوری نباشد.

 

 

سیدی زاده تکریم و احترام متقابل را یکی از ویژگی های مهم تشکیل خانواده دانست و گفت: یارخوب و صمیمی برای همسرتان باشید،افرادی که ازدواج می کنند و تشکیل زندگی می دهند باید بتوانند نیازهای جسمی و روحی یکدیگر را جوابگو باشند.

 

 

این کارشناس خانواده با اشاره به سوره هایی از قران راز مهم تشکیل خوشبختی را در ارامش روحی و جسمی دانسته و گفت: فلسفه ازدواج را سوره روم آیه ۲۰به ما آموزش داده است که برای آرامش ازدواج کنیم  و نیش و کنایه به همسرمان نزنیم.

 

عزت الله سیدی زاده افزود: خداوند رزق کسی را که میخواهد ازدواج کند می دهد و نباید بخاطر بی پولی و درآمد کم ازدواج را کنار گذاشت،ازدواج نصف دین را کامل می کندو حدیث های زیادی در این موارد از معصومین(ع) مطرح شده است.

اتمام پروژه مرکز جامع سرطان همدان در دستور کار است
دنبال کنید

 

وی ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر گفت: هرکس قدمی برای زن و شوهری که باهم قهر کرده اند بردارد خداوند ثواب ۱۰۰ شهید که در راه حق به شهادت رسیده اند به او خواهد داد.

 

این کارشناس خانواده بنا ی پایه های زندگی را برعشق و محبت دانست وتصریح کرد: با وجود همنشین خوب زندگی پرمهری خواهیم داشت.

 

سیدی زاده در ادامه به نباید های ازدواج اشاره و گفت: باید مشاوره صورت بگیرد ولی اینکه همه کارها را به دیگران واگذار کنیم درست نیست و اشتباه است.ازدواج نباید ترحمی باشد و بدلیل دلسوزی نباشد،ازدواج نباید اجباری باشد،به دلیل تنها بودن ازدواج کردن اشتباه است،فردی احساس حقارت می کند و میخواهد با ازدواج مشکل خود را حل کند که کار اشتباهی است.

انتهای پیام/

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع (تحکیم بنیان خانواده)به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت+تصاویر 7
برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع (تحکیم بنیان خانواده)به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت+تصاویر 8
برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع (تحکیم بنیان خانواده)به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت+تصاویر 9

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi