شماره : 40611
۲۴ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - ۹:۳۳

کسب رتبه اول کشوری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم/کشف 4تن مواد مخدر در چند ماه اخیر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،فرمانده انتظامی کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم.
کسب رتبه اول کشوری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم/کشف 4تن مواد مخدر در چند ماه اخیر 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران چرام با اشاره به ایات قرانی بیان کرد:برای دو چیز شکرگزار باشید؛یکی برای افریدن انسان و دیگری برای امنیت.

 

سردار مهدی انصاری افزود:این مطلب بیان میکند که وزن آفرینش با امنیت برابری می کند.

 

وی گفت:اگر امنیت وجود نداشته باشد آسایش و حیات ما با خطر مواجه میشود که برای تضمین این امر مهم که اساس جامعه ماست،باید تلاش کرد.

 

انصاری با اشاره به اثرات عدم امنیت در جوامع انسانی اظهار کرد:ما نباید بگذاریم تا عدم امنیت باعث دلخراشی و یاس انسان ها و عدم نشاط در جامعه شود.

 

وی ادامه داد:لذا امنیت در جوامعی حاکم است که نشاط داشته باشد و نشاط نیز در جامعه ای وجود دارد که مردم ان منطقه،طالب نشاط باشند.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه افراد باید در راستای پیشگیری اتفاقات و جرایم اجتماعی تلاش کنند،بیان کرد:هر کدام از ما باید برای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تلاش کنیم و نباید شانه خالی کرد چراکه یک ناامنی حیات و زندگی ما را در جامعه به خطر میاندازد.

 

وی ادامه داد:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم.

بزرگترین تهدید برای ما کمبود آب سالم در دنیای امروزی است
دنبال کنید

 

انصاری ادامه داد:قریب به ۴تن مواد مخدر در چند ماه اخیر کشف شده است و از طرفی استان ما در بحث پیشگیری از تصادفات جاده ای وضعیت مطلوبی دارد.

 

انتهای پیام/

سردار مهدی انصاری
اخبار چرام
کهگیلویه و بویراحمد

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 40611 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 24 دی 1396 ساعت ۰۹:۳۳:۰۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر