شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب رتبه اول کشوری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم/کشف 4تن مواد مخدر در چند ماه اخیر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،فرمانده انتظامی کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40611
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۹:۳۳

کرونا :

کسب رتبه اول کشوری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم/کشف 4تن مواد مخدر در چند ماه اخیر
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم.
کسب رتبه اول کشوری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم/کشف 4تن مواد مخدر در چند ماه اخیر 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران چرام با اشاره به ایات قرانی بیان کرد:برای دو چیز شکرگزار باشید؛یکی برای افریدن انسان و دیگری برای امنیت.

 

سردار مهدی انصاری افزود:این مطلب بیان میکند که وزن آفرینش با امنیت برابری می کند.

 

وی گفت:اگر امنیت وجود نداشته باشد آسایش و حیات ما با خطر مواجه میشود که برای تضمین این امر مهم که اساس جامعه ماست،باید تلاش کرد.

 

انصاری با اشاره به اثرات عدم امنیت در جوامع انسانی اظهار کرد:ما نباید بگذاریم تا عدم امنیت باعث دلخراشی و یاس انسان ها و عدم نشاط در جامعه شود.

 

وی ادامه داد:لذا امنیت در جوامعی حاکم است که نشاط داشته باشد و نشاط نیز در جامعه ای وجود دارد که مردم ان منطقه،طالب نشاط باشند.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه افراد باید در راستای پیشگیری اتفاقات و جرایم اجتماعی تلاش کنند،بیان کرد:هر کدام از ما باید برای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تلاش کنیم و نباید شانه خالی کرد چراکه یک ناامنی حیات و زندگی ما را در جامعه به خطر میاندازد.

 

وی ادامه داد:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم.

درد ودل سرپرست بازسازی آسفالت جاده دمه سادات/هیچ پولی دریافت نکرده ام و فقط برای پیمانم با مردم سادات کار میکنم+تصویر
دنبال کنید

 

انصاری ادامه داد:قریب به ۴تن مواد مخدر در چند ماه اخیر کشف شده است و از طرفی استان ما در بحث پیشگیری از تصادفات جاده ای وضعیت مطلوبی دارد.

 

انتهای پیام/

سردار مهدی انصاری
اخبار چرام
کهگیلویه و بویراحمد

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi