پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی روزنامه نگاری در یاسوج برگزار می‌شود

معاون مطبوعاتی اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه عملی روزنامه نگاری در یاسوج برگزار می‌شود. رضا خردمند در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: دوره مقدماتی روزنامه نگاری با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حدود ۳۰ نفر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان به صورت رایگان در حال برگزاری است. معاون مطبوعاتی اداره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40595
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

کرونا :

کارگاه آموزشی روزنامه نگاری در یاسوج برگزار می‌شود

معاون مطبوعاتی اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه عملی روزنامه نگاری در یاسوج برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی روزنامه نگاری در یاسوج برگزار می‌شود 3

رضا خردمند در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: دوره مقدماتی روزنامه نگاری با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حدود ۳۰ نفر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان به صورت رایگان در حال برگزاری است.

معاون مطبوعاتی اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این دوره ۵ مبحث «شیوه نگارشی فارسی در مطبوعات، اصول روابط عمومی، تکنیک‌های مصاحبه، اصول گزارش نویسی و خبرنویسی» به خبرنگاران آموزش داده می‌شود، بیان کرد: در هفته پنجم و آخر این دوره پنج شنبه ۲۸ دی ماه کارگاه عملی روزنامه نگاری با محوریت «خبرنویسی» با حضور استاد اسماعیلی از اساتید شناخته شده علم روزنامه نگاری ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸:۳۰ در سالن سینما تک فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و حضور در آن برای دبیران خبر، خبرنگاران و سردبیران مفید و حتی ضروری است.

خردمند عنوان کرد: پس از اتمام این دوره و برگزاری آزمون خبرنگارانی که حد نصاب نمره علمی را کسب کردند می‌توانند در دروه حرفه‌ای روزنامه نگاری شرکت کنند.

معاون ارشاد کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توانمندسازی خبرنگاران تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه به عنوان معمارهای فرهنگی جامعه هستند و هدف از برگزاری این دوره‌ها حرفه‌ای شدن آنها است.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi