پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت

با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر ، جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به همشهریان و پاکسازی و آماده سازی شهر، مدیریت خدمات شرکت بهربرداری نفت وگاز گچساران با استفاده از تمام امکانات و تلاش شبانه روزی واحد های مختلف به استقبال روزها ی افتخار آفرین درتاریخ انقلاب اسلامی ایران می رود که ازجمله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40545
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

کرونا :

خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت

با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر ، جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به همشهریان و پاکسازی و آماده سازی شهر، مدیریت خدمات شرکت بهربرداری نفت وگاز گچساران با استفاده از تمام امکانات و تلاش شبانه روزی واحد های مختلف به استقبال روزها ی افتخار آفرین درتاریخ انقلاب اسلامی ایران می رود که ازجمله این اقدامات عملیات خط کشی خیابانهاو نظافت معابر سطح مناطق سازمانی این شرکت است .

خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 12

خط‌کشی خیابان های سطح شهر از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تأثیر فراوانی در روان‌سازی ترافیک دارد.

هدف از انجام خط‌ کشی در خیابان‌ها و معابر فراهم آوردن محوری قابل‌رؤیت در طول شبانه‌روز و تسهیل در امر عبور و مرور همشهریان می باشد.

به نظر می رسدبه  منظور ماندگاری هر چه بیشتر و قابل دید بودن خطوط در شب برای اجرای این خط کشی ها از رنگ های سرد و متنوع استفاده شده است.

گفتنی مجموعه خدمات شرکت بهربرداری نفت وگاز گچساران در راستای زیباسازی بیشتر شهر وپیشباز از ایام الله دهه فجر تمام میادین این مناطق سازمانی را با نورافشانی جلوه زیبا بخشیده است.

آذین بندی پارک ها، میادین و فضای فیزیکی با نورپردازی های اصلی یکی دیگر از اقدامات خدمات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران  در استقبال از ایام مبارک دهه فجر است.

 

 

خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 13 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 14 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 15 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 16 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 17 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 18 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 19 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 20 خدمات نفت و گاز گچساران به پیشباز ایام الله دهه فجر رفت 21

گزارش وعکس ازرضامرادی طوف خیمه

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi