شماره : 40509
۲۱ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

پتروشیمی ۵۰۰ نفر ظرفیت و درخواست داشته که آنها را جذب کرد است / شائبه ایجاد نکنید

مسئوول حراست پتروشیمی گچساران تصریح کرد:پتروشیمی ۵۰۰ نفر ظرفیت و درخواست داشته که آنها را جذب کرده اینکه چرا از طریق شما جذب نشده به من ارتباطی ندارد و دلیل آن را خود شما می‌دانید، پس خواهش می‌کنیم در این امر فرافکنی نشود.

سرهنگ کوروش امدادی ظهر امروز در جلسه کارگروه و اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با انتقاد از برخی اظهارات بیژن مهدی‌پور، رئیس رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران اظهار کرد: بنده سخنان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران را در جلسات گذشته از طریق رسانه‌ها مطالعه کردم، متاسفانه ما به جای پرداختن به اصل به حاشیه‌ها پرداخته‌ایم مه همین امر سبب خراب شدن کار شده است.

وی افزود: در چند نوبت آقای مهدی‌پور به صورت مبهم مصاحبه‌های در خصوص جذب پتروشیمی گچساران انجام داده‌اند که مردم ناراضی هستند و این کلی‌گویی شائبه ایجاد می‌کند.

مسئوول حراست پتروشیمی گچساران تصریح کرد: اینکه جوانان بیکار گچساران را احساساتی کرده و ذهن آنها را تحریک کنیم و در ادامه این امر سبب تجمع و مدعی شدن عده‌ای از این افراد در مقابل پتروشیمی شود، آنجا آقای مهدی‌پور نیست که از این امر دفاع کرده یا توضیح دهد.

امدادی ادامه داد: اگر منظور از نارضایتی این است که ۷ هزار نفر به پتروشیمی مراجعه کرده‌اند و ۵۰۰ نفر از آنها شاغل شده است، برای تعداد باقی مانده ظرفیت اشتغال وجود ندارد و آنها ناراضی هستند، آنها باید از شما ناراضی باشند بروید شغل ایجاد کنید.

وی بیان کرد: پتروشیمی ۵۰۰ نفر ظرفیت و درخواست داشته که آنها را جذب کرده اینکه چرا از طریق شما جذب نشده به من ارتباطی ندارد و دلیل آن را خود شما می‌دانید، پس خواهش می‌کنیم در این امر فرافکنی نشود.

امدادی افزود: ما هرروز امار شاغلان خود را به تهران ارسال می‌کنیم و امروز یک‌هزار و ۹ نفر آمار خود را به تهران ارسال کردیم و از این تعداد نیز حتی یک نفر اتباع بیگانه وجود ندارد.

کمیته ی مشترک آموزش و پرورش و حوزه ی علمیه پیوند دو نهاد نیست
دنبال کنید

مسئول حراست پتروشیمی گچساران ضمن انتقاد از برخی مصاحبه‌های رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران گفت: شما از نارضایتی در خصوص جذب در پتروشیمی می‌گویید و بلافاصله از جذب اتباع بیگانه سخن می‌گویید باید بگویم غیرممکن است در پتروشیمی گچساران از اتباع بیگانه یک نفر نیز وجود داشته باشد.

امدادی با اشاره به اظهارات رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران مبنی بر نامه محرمانه عوامل پتروشیمی گچساران به پیمانکار برای عدم مراجعه به اداره کار گفت: شما اگر یک نامه محرمانه از عوامل پتروشیمی به یک پیمانکار دال بر همکاری یا عدم همکاری با اداره کار نشان دادید من همه حرفهای شما را چشم بسته می‌پذیرم، شائبه ایجاد نکنید.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 40509 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت ۱۳:۱۳:۱۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر