جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سی‌ان‌ان در یک برنامه زنده مشاور ارشد کاخ‌‌سفید را از استودیو بیرون انداخت

«استفن میلر»، مشاور ارشد کاخ سفید که برای انجام مصاحبه به شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان رفته بود، پس از دفاع از ترامپ با اعتراض شدید مجری شبکه مواجه شد. مشاجره این دو سرانجام با قطع برنامه توسط مدیر این شبکه، و اخراج «میلر» خاتمه یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

کرونا :

سی‌ان‌ان در یک برنامه زنده مشاور ارشد کاخ‌‌سفید را از استودیو بیرون انداخت
«استفن میلر»، مشاور ارشد کاخ سفید که برای انجام مصاحبه به شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان رفته بود، پس از دفاع از ترامپ با اعتراض شدید مجری شبکه مواجه شد. مشاجره این دو سرانجام با قطع برنامه توسط مدیر این شبکه، و  اخراج «میلر» خاتمه یافت.
جنجال کتاب تازه  آتش و خشم  که در آن  مطالبی در مورد سلامت روانی و عقلی ترامپ نیز مطرح شده است  ظاهرا تمامی ندارد. در جدیدترین این جنجال‌ها مشاور ارشد ترامپ که برای توضیح درباره محتوای این کتاب و دفاع از ترامپ به سی‌ان‌ان رفته بود چون حرف‌هایش باب میل مجری برنامه نبود از استودیوی سی‌ان‌ان اخراج شد.
تارنمای خبری «واشنگتن اگزماینر» و «هیل»  که هر دو روز دوشنبه به این خبر پرداخته‌اند نوشته‌اند:
«استفن میلر» در شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در باره کتاب «آتش و خشم» گفت، نویسنده آن یک آشغال‌نویس برای یک کتاب آشغال است، و مسئله ناراحت‌کننده در این کتاب این است که رئیس‌جمهوری آمریکا را بسیار متناقض با واقعیت نشان داده است.» بر اساس این گزارش درجریان این مصاحبه «استفن میلر» به دفاع از رئیس‌جمهوری آمریکا پرداخت و به نحوه پوشش خبری این شبکه تلویزیونی تاخت، مناظره‌ای تند بین وی و مجری برنامه دراین زمینه درگرفت که مجری اقدام به قطع مصاحبه کرد. «جِیک تَپر»، مجری برنامه نیز پس از دفاع و تاختن میلر به این شبکه تلویزیونی گفت: «فکر می‌کنم به اندازه کافی وقت بینندگان خود را تلف کردیم، از شما استفن ممنونم.» پس از آنکه مجری ویژه برنامه  سی‌ان‌ان ادامه مصاحبه با میلر را متوقف کرد،  چندین بار از وی خواسته شد تا محل استودیو را ترک کند که وی از انجام این کار خودداری کرد و در نهایت با فرخواندن ماموران امنیتی «میلر» از این محل به بیرون انداخته شد.
واشنگتن اگزماینر در ادامه نوشته: «زمانی که مشاور ارشد کاخ سفید به این نکته اشاره کرد که ترامپ یک
«نابغه سیاسی» است مجری سی‌ان‌ان گفت: درحال حاضر شما تنها برای یک بیننده اهمیت قائل هستید.»تاکنون کاخ سفید به این موضوع واکنشی نشان نداده است.بر اساس گزارش‌ها جنجال در مورد سلامت روانی ترامپ بعد از انتشار کتاب «آتش و خشم» به حدی بالا گرفته که خود ترامپ اعلام کرده حاضر است آزمایش سنجش سلامت روانی دهد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi