شماره : 40414
۱۹ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - ۹:۳۲

فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است

درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام: رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است وبرای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند. حجت الاسلام نعمتی در گفتگو با چرام به آتش زدن پرچم مقدس

درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است وبرای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.
فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است 3

حجت الاسلام نعمتی در گفتگو با چرام به آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در یکی از شهرهای کشور اشاره کرد:این عمل هیچگاه از یک ایرانی غیرتمند وانقلابی سر نمی زند.

 

وی افزود:مردم می‌توانند در قالب برنامه و شعار خواسته‌های به حق خود را به گوش مسئولان نظام برسانند و البته مسئولان نیز باید در رفع مسائل و مشکلات مردم اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام تصریح کرد:امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است وبرای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.

 

نعمتی پور گفت: سبک زندگی مجموعه ای از رفتارهای فردی یا اجتماعی است که متأثر از باورها و ارزش های پذیرفته شده، امیال فردی، محیط اجتماعی و شرایط اقلیمی، وجهه غالب رفتار فرد، گروه یا جامعه شده باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام خاطر نشان کرد: نحوه زندگی ائمه اطهار(ع) می‌تواند برای تمام مسلمین الگو باشد و ما می‌توانیم زندگی خود را بر مبنای آن برنامه‌ریزی کنیم.

 

وی در پایان بیان کرد:در متون اسلامی مولفه‌های زیادی از سبک زندگی اسلامی وجود دارد که باید با ترویج آنهامردم را نجات داد.

 

انتهای پیام/

نعمتی پور
سازمان تبلیغات

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 40414 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 19 دی 1396 ساعت ۰۹:۳۲:۲۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر