سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقام برتر بانک قوامین کهگیلویه و بویر احمد در سال 95

نوزدهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد شعب بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات اداره مرکزی به ریاست مدیر عامل این بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شعب بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحمد ، این مجمع که در تهران برگزار شد ، ابتدا “جمشید صادقیان پرور” مدیر شعب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40381
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

کرونا :

مقام برتر بانک قوامین کهگیلویه و بویر احمد در سال 95

نوزدهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد شعب بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات اداره مرکزی به ریاست مدیر عامل این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شعب بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحمد ، این مجمع که در تهران برگزار شد ، ابتدا “جمشید صادقیان پرور” مدیر شعب بانک قوامین استان، طی گزارشی در خصوص عملکرد استان ، وضعیت اقتصادی استان ، وضعیت نیروی انسانی و دیگر موارد به ایراد سخنرانی و عملکرد استان را نتیجه تلاش و کوشش مستمر ، هوشمندانه ، صادقانه و خالصانه تمامی همکاران استان با همیاری و همدلی و درک متقابل صف و ستاد دانستند .

صادقیان پرور با اشاره به بومی سازی سند راهبردی بانک در استان گفت: قطعاً تلاش خواهیم کرد تا بانک قوامین را همواره به عنوان بانک اول در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و جایگاه آن را همچنان ارتقا دهیم در این راستا مصمم تر و موثرتر و علمی گام برخواهیم داشت .

این گزارش می افزاید : دکتر تقی نتاج، مدیر عامل بانک قوامین، ضمن تقدیر از زحمات همکاران، موفقیت های استان کهگیلویه و بویراحمد را نتیجه تلاش و کوشش تمامی کارکنان خصوصاً همکاران زحمتکش شعب استانی دانست و گفت: همیشه تلاش عالمانه تر منتج به نتیجه خواهد شد .

بنا به این گزارش ؛ دکتر نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک قوامین، با اشاره به کسب مقام برتر استان کهگیلویه و بویر احمد در سال ۹۵ در بین مدیریت شعب استانها، استان کهگیلویه و بویر احمد را استانی خواند که جمله ی “ما می توانیم” را معنی کرده است .

تصمیمات مسوولان برای جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز به کهگیلویه وبویراحمد
دنبال کنید

وی ؛ مدیریت معنوی ، عاطفی ، مشورتی همگام با ارتباط خوب و به وجود آمدن جو صمیمی در استان و به حداقل رساندن حواشی را، از جمله خصوصیات مثبت این استان دانست و گفت: این استان می تواند به عنوان یک مدل الگویی باشد برای سایر استانها .

قائم مقام مدیر عامل بانک قوامین ادامه داد: از حیث یکپارچگی ، انسجام ، بهبود روان کارکنان ، آگاهی – دانش – مهارت استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد قابل قبولی ارائه داده است و در همه بخش ها موفق عمل کرده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi