شماره : 40341
۱۷ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

2 کشته و 2 زخمی در درگیری مسلحانه در حومه یاسوج+جزئیات

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی در شهر یاسوج، پدر و مادر زن خود را به ضرب گلوله به کام مرگ کشاند و خانم خود به همراه فرد دیگری را راهی بیمارستان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، شخصی در یاسوج، پدر زن و مادر زن خود را به ضرب گلوله به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی در شهر یاسوج، پدر و مادر زن خود را به ضرب گلوله به کام مرگ کشاند و خانم خود به همراه فرد دیگری را راهی بیمارستان کرد.
2 کشته و 2 زخمی در درگیری مسلحانه در حومه یاسوج+جزئیات 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، شخصی در یاسوج، پدر زن و مادر زن خود را به ضرب گلوله به کام مرگ کشاند .

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی در شهر یاسوج،  پدر و مادر زن خود را به ضرب گلوله به کام مرگ کشاند و خانم خود به همراه فرد دیگری را راهی بیمارستان کرد.

 

سردار “مهدی انصاری” در جمع خبرنگاران گفت :  ۳۰ دقیقه بامداد امروز ، فردی با مراجعه به منزل پدر خانم خود در یکی از روستاهای اطراف یاسوج، با شلیک اسلحه کلاشینکف پدر و مادر خانم خود را به کام مرگ ‌کشاند.

 

وی عنوان کرد: همچنین در این تیراندازی این فرد، همسر  و یکی از بستگان خانواده پدر خانم  قاتل نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند که وضعیت همسر قاتل مطلوب نیست.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قاتل هم اکنون متواری بوده ولی اقدامات برای دستگیری وی در کمترین زمان ممکن در دستور کار است.

 

 

انتهای پیام/چهارفصل؛

درگیری مسلحانه
چرام

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 40341 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 17 دی 1396 ساعت ۱۷:۰۶:۳۷
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر