جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گچساران و گچسارانی‌ها از این آزمون سربلند بیرون آمدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ؛گچساران و گچسارانی‌ها همانند سایر این امت سلحشور، مدبرانه و خردمندانه از این آزمون سربلند بیرون آمدند چرا که اولا از این جهت که در این بحبوحه برپایی گرد و غبار نفاق و اختلاف توسط اوباشان، مردم هوشیار و جوانان بصیر گچساران عاقلانه و بزرگ منشانه رفتار نموده و بهانه‌ای برای عوامل مخرب ایجاد ننمودند که باید بر این فرزندان و پدران و مادران آنها عرض تبریک و سر تعظیم فرود آورد، که با وجود همه مطالبات به حق کمال رشد یافتگی خود را عرضه داشتند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40307
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

کرونا :

گچساران و گچسارانی‌ها از این آزمون سربلند بیرون آمدند

یدالله مرادی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران باتقدیر و تشکر از حضور  مردم ولایت‌مدار و با بصیرت شهرستان گچساران در محکوم کردن فتنه‌گران و اغتشاشگران اظهار کرد: فهم و درک و موقعیت شناسی یک ملت موهبت گران سنگی است که خداوند در سرشت و نهاد انسانهای عالم و اندیشمند و فرزانه به ودیعه گذاشته تا در موقع لزوم ظهور و بروز نماید.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: در این ایام که یک بار دیگر حرکاتی فتنه انگیزانه با تخریب اموال عمومی و به شکل اوباشی و آشوبگری در برخی از شهرها واقع شد و می‌رفت تا آرامش و امنیت کشور عزیزمان را به خطر اندازد.

 وی افزود: صبر انقلابی مردم دین مدار و غیرتمند ایران اسلامی لبریز گردید و آمدند تا ۹ دی جدیدی را به ورق‌های تقویم درخشان انقلاب اسلامی بیفزایند، غرش فریادهای آگاهانه خود را بر عاملان و آمران آمریکایی، صهیونیستی و سعودی ضدانقلابی برآوردند تا اعلام دارند که حرکت توفنده انقلاب و روح و منش انقلابیگری در عرصه جهانی محکم و سرزنده و پایدار پیش می‌رود.
مرادی اذعان کرد: گچساران و گچسارانی‌ها همانند سایر این امت سلحشور، مدبرانه و خردمندانه از این آزمون سربلند بیرون آمدند چرا که  اولا از این جهت که در این بحبوحه برپایی گرد و غبار نفاق و اختلاف توسط اوباشان، مردم هوشیار و جوانان بصیر گچساران عاقلانه و بزرگ منشانه رفتار نموده و بهانه‌ای برای عوامل مخرب ایجاد ننمودند که باید بر این فرزندان و پدران و مادران آنها عرض تبریک و سر تعظیم فرود آورد، که با وجود همه مطالبات به حق کمال رشد یافتگی خود را عرضه داشتند.

دعوت تاج گردون از مردم برای حمایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران
دنبال کنید

این  فعال سیاسی اذعان کرد: ثانیا نمایش اقتدارگرایانه عامه طبقات و اقشار اجتماعی مردم گچساران در تجمع گسترده و راهپیمایی روز  ۱۴ دی ماه سالجاری خلق حماسه‌ای بزرگ در راستای قیام ۱۹ آبان ۵۷ این شهرستان بود که پهنه خیابان شهید بلادیان، شهید بشارت  و میدان امام خمینی (ره) را به غیرت و عزت و شکوه حضور هوشمندانه خود درخشان نمودند و روزی ماندگار را رقم زدند.
مرادی ابراز کرد:  درود بر عزم و موقعیت شناسی و تدبیر مردم بصیر و دانای گچساران که داغ حسرت و یأس بر دل دشمنان قسم خورده ملت و منافقان عنود را تازه کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران بیان کرد:  درود بر همه دستگاه‌ها و نیروهای انتظامی ، بسیجی و امنیتی که در این مدت با متانت و صبوری و برخورد ارشادگونه و رعایت اخلاق اسلامی مانع هر نوع تعرض و تحریک شدند.
وی افزود: درود بر همه جریانات سیاسی ، ارزشی و انقلابی که با حضور آگاهانه و متعهدانه خود عشق و وفاداری خود را به نظام و ولایت فقیه به منصه ظهور رساندند.
این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: همه آمدند تا با خلق حماسه‌ای تاریخی و پاسخی حماسی ۱۴ دی را همانند ۹ دی در تقویم افتخارات این شهر قهرمان و بام نفتی ایران ثبت و ضبط نمایند.

مرادی با بیان اینکه درود بر قدم‌های راسخ و گام‌های استوارچنین انسان‌های با بصیرتی که حماسه خلق کردند، خاطرنشان کرد: حال نوبت به مسئوولان می‌رسد که در برابر عظمت آفرینی و شکوه حضور شما خاضعانه و خاشعانه ادای وظیفه نمایند و صدای بلند و رسایتان را بشنوند و در جهت اجرای مطالبات منطقی و انقلابی‌تان، جهادگرایانه عمل نمایند و قدرشناس و قدردان حرکت ماندگارتان باشند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi