جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:فریب خوردگان فتنه اخیر نابخشودنی هستند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم تحمل نابرابری و تبعیض را ندارند، گفت: تمام فرزندان یک خانواده همه مشغول بکار شده ولی اعضای خانواده‌ای دیگر همگی بیکار هستند. آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع راهپیمایان ۱۴ دی یاسوج اظهار داشت: اینکه یک عده اغتشاشگر بنام مردم ولی علیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40285
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

کرونا :

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:فریب خوردگان فتنه اخیر نابخشودنی هستند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم تحمل نابرابری و تبعیض را ندارند، گفت: تمام فرزندان یک خانواده همه مشغول بکار شده ولی اعضای خانواده‌ای دیگر همگی بیکار هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:فریب خوردگان فتنه اخیر نابخشودنی هستند 3

آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع راهپیمایان ۱۴ دی یاسوج اظهار داشت: اینکه یک عده اغتشاشگر بنام مردم ولی علیه مردم اقدامات ناشایستی از جمله حمله به مساجد و حسینیه‌ها، پرچم ایران و …را انجام دهند، زشت ترین اتفاق ممکن است.

وی با تاکید بر اینکه اغتشاشگران یا دچار خودفریبی شده و یا فریب خورده‌اند، عنوان کرد: این افراد بدانند نظام مقتدر جمهوری اسلامی در را دفاع از آرمان‌ها، مرزها، خاک ایران، عزت و شرف مردمان این دیار از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تناقض در رفتار و عمل اغتشاشگران ابراز کرد: این فریب خوردگان با نام مردم ولی علیه مردم اقدام کرده و حتی به مردم تعرض می‌کنند و این جای سوال بوده که چگونه ایرانی که جای پاک زادگان بوده امروز عده‌ای پیدا شده که به مساجد حمله می‌کنند.

ملک حسینی بیان کرد: ندای عدالت طلبی ملت ایران در زمینه مشکلات معیشتی، بیکاری، مبارزه با فقر، فساد و …سر داده می‌شد که خوی استکباری دشمنان انقلاب اسلامی اجازه نداد شعار پاک از زبان مظلومان بیرون بیاید و شعارهای ساختارشکن و مطابق با خواسته خود را جایگزین کردند.

وی اعتراض مردم ایران به مشکلات معیشتی را حق دانست و ادامه داد: البته زمان و مکان این اعتراض‌ها درست انتخاب نشد زیرا دشمنان با جایگزین کردن شعارهای ساختارشکن و مطابق با ذائقه خود صدای به حق ملت ایران را خفه کردند.

ملک حسینی افزود: اندک فریب خوردگان داخلی باید شرایط کشور را درک کنند و ببینند در مرزهای شرقی کشور چگونه تروریست‌ها جولان می‌دهند و در بسیاری از کشورهای به حیات خود ادامه می‌دهند و آل سعود مدارسی را ایجاد و طلاب را با هدف کشتن شیعه تربیت می‌کند و این‌ها در مرزهای ایران اسلامی دنبال نفوذ هستند ولی یک سپر نامرئی با راهنمایی و مدیریت مقام معظم رهبری و دفاعی از سپاه پاسداران و ارتش نقشه آنان را نقش برآب کرده است.

جزئیات نشست امروز مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر/ نشست مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده
دنبال کنید

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های نکبت همچون آمدنیوز نباید برخی را فریب دهد زیرا نمی‌شود نوکری بیگانه کرد و خدمت به ایران، بیان کرد: این را فریب خوردگان باید ببینند که داعش در عراق و سوریه چه اقداماتی انجام داد اما رهبر معظم انقلاب با درایت و فرمانش ایران اسلامی را نجات داد.

ملک حسینی با اشاره به آتش زدن پرچم ایران توسط عده‌ای از اغتشاشگران روزهای اخیر تصریح کرد: جای تاسف دارد یک ایرانی نشان عزت این کشور را آتش بزند و به نوعی آب این سرزمین را بخورد ولی با بی غریتی در برابر آرمان‌های ملت بایستد.

نماینده مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برخی می‌خواستند از فضای موجود موج سواری کنند و از با مردم بودن حرف زدند ولی مانده‌ام چرا این افراد قبل از این، چنین مسائلی را دنبال نمی‌کردند.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه باید همیشه بیدار باشیم، تصریح کرد: در صورتی سخن حق مردم را می‌شنیدیم و به نصیحت مقام معظم رهبری گوش می‌کردیم مشکلات کنونی بوجود نمی‌آمد.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات کنونی کشور به دلیل ضعف قانون بوده که باید اصلاح شود زیرا با قانون خوب امکان تخلف، اختلاس، افزایش بیکاری و فقر، گرفتن حقوق نجومی وجود ندارد و باید بپذیریم برخی در لوای قانون حقوق نجومی گرفتند.

ملک حسینی خواستار بازنگری برخی قوانین شد و گفت: بسیاری از سودهای بانکی خانه می‌سازد ولی پس می‌گیرد کارخانه ایجاد می‌کند ولی ورشکسته می‌کند و باید بپذیریم این نتیجه عمل نکردن به قران است.

وی با بیان اینکه قوانین کار در برخی موارد بنفع کارگر و در برخی مواقع نیز به نفع کارفرما است، خاطرنشان کرد: قانون باید بنفع کارگر و تداوم کار باشد و باید بدانیم قانون باید به انسان حریت و آزادگی  دهد و قانون نباید دست برخی را باز و برخی دیگر را بسته نگه دارد.

مرد یاسوجی پدر و مادر همسر خود را به ضرب گلوله به کام مرگ کشاند
دنبال کنید

ملک حسینی با تاکید بر اینکه بدتر از مشکل فقر و بیکاری برای مردم بحث تبعیض توسط برخی مسئولان است، اظهار داشت: تحقیر مردم، آمار توخالی، وعده‌های بی اساس و امید کاذب توهین به شعور مردم است فلان شخص امروز می‌گوید آفرین بر مردم و فردا طوری حرف می‌زند انگار مردم فهم ندارند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم تحمل نابرابری و تبعیض را ندارند، گفت: تمام فرزندان یک خانواده همه مشغول بکار شده ولی اعضای خانواده‌ای دیگر همگی بیکار هستند و کسی پاسخگوی این نابرابری‌ها نیست.

ملک حسینی بیان کرد: یک جوان نخبه در آزمون استخدام نفر اول شود ولی در گزینش با بی عدالتی کمرش را شکستند و این نابرابری‌ها بیشتر از فقر و بیکاری مردم را می‌سوزاند.

وی عنوان کرد: اعتراض اخیر مردم به مشکلات معیشتی و اشتغال در کشور، خیزش انقلابی‌ها علیه مدعیان آرمان‌های انقلاب بوده که به آن عمل نکرده‌اند.

ملک حسینی با اشاره به اینکه برخی تحمل شنیدن انتقاد را ندارند ولی ژست انتقادپذیر بودن می‌گیرند، ابراز کرد: مردم منتظر قانون خصوصی سازی و کوچک شدن بدنه دولت بودند ولی اما برخی از افرادی که در کنار دولت بودند با این قانون فربه شدند.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi