جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ایران امنیت را به اقصی نقاط عالم خواهد برد/ مردم ما بدون هیچ توقعی از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند

حجت الااسلام سید حبیب بلادی نژاد گفت: ما امنیت را به اقصی نقاط عالم میبریم. دشمن میخواهد اقتصاد ایران فلج شود و مردم نتواند راحت زندگی کنند،باید گفت که داغی بر دل آنها خواهد ماند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، امام جمعه  موقت شهرستان باشت در راهپیمایی ضد اغتشاش گران ضمن محکوم کردن اقدام آشوبگران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40242
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

کرونا :

ایران امنیت را به اقصی نقاط عالم خواهد برد/ مردم ما بدون هیچ توقعی از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند
ایران امنیت را به اقصی نقاط عالم خواهد برد/ مردم ما بدون هیچ توقعی از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند 3
حجت الااسلام سید حبیب بلادی نژاد گفت: ما امنیت را به اقصی نقاط عالم میبریم. دشمن میخواهد اقتصاد ایران فلج شود و مردم نتواند راحت زندگی کنند،باید گفت که داغی بر دل آنها خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، امام جمعه  موقت شهرستان باشت در راهپیمایی ضد اغتشاش گران ضمن محکوم کردن اقدام آشوبگران تصریح کرد: عده ای میگفتند ما خیابان های ایران را مانند خیابانهای سوریه می کنیم،باید به آنها گفت ما همانند سوریه نمیگذاریم خیابان های کشورمان زیر نا امنی برود.

 

 

حجت الااسلام سید حبیب بلادی نژاد گفت: ما امنیت را به اقصی نقاط عالم میبریم. دشمن میخواهد اقتصاد ایران فلج شود و مردم نتواند راحت زندگی کنند،باید گفت که داغی بر دل آنها خواهد ماند.

 

 

وی به اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای این فتنه پلید راه حل اقتصاد مقاومتی را داده اند و باید با تمام توان در تحقق این امر تلاش کنیم.

 

 

امام جمعه موقت باشت افزود: باید همه گروه ها و جناح ها قوه مجریه و مقننه را کمک کنیم و یک گروه خاص نمیتواند مشکلات را حل کند.

 

 

خطیب جمعه باشت عنوان کرد: تشکیل تعاونی های کوچک در شهرستان ها و محله ها میتواند زود بازده باشد.

 

حجت الاسلام بلادی نژاد برنامه بلند مدت دشمن را نابودی اصل نظام دانست و گفت : مردم جمع شدند یک دل و یک صدا و بی هزینه و بدون اینکه بخواهیم ضربه ای به بیت المال خودمان بزنیم.

 

وی افزود: محکوم میکنیم افرادی که به خیابان ریختند و به بیت المال ضربه زدند.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت ایران
دنبال کنید

 

امام جمعه موقت باشت خطاب به دولت مردان،مجلس،قوه قضایه گفت: مشکلات مردم را حل کنید،سخت است فرزندی که ۳۰ سال عمر کرده و حتی نانی برای خوردن ندارند.

 

حجت الاسلام بلادی نژاد اظهار کرد: سخت است مادری نگاه کند تا جوانش افسرده شده،پدری به پسرش نگاه کند تا فرزندش ازدواج نکرده و بی زن مانده است.

 

وی گفت: سخت است جوانی حداقل امکانات و پولی ندارد که یک زندگی را اداره کند.

امام جمعه موقت باشت افزود: مرگ بر آمریکا و اسرائیل جز دین ماست .حتی خلیفه هایی که ما به آنها لعن می کنیم در زمان خود جلوی ظلم و نا عدالتی را می گرفتند.

حجت الاسلام بلادی تصریح کرد: کاری کنیم مردم مشکلاتشان را به خدا نگویند و آه و دل مردم و جوانان و پیرها ما را نگیرد. خدایا تو شاهدی مردم ما بی توقع در مقابل اختلاس گران و بی عدالتی ها بدون هیچ توقعی در سرما و گرما به خیابان ها می ریزند و در حمایت قاطع از نظام و انقلاب فریاد میزندد.

 

حاج یونس هاشمی در راهپیمایی ضد اغتشاش گران در شهرستان باشت ضمن محکوم کردن این اقدام ناپسند اغتشاش گران عنوان کرد: امروز نباید تماشاچی باشیم و باید نسبت به ولایت فقیه و انقلاب باید به میدان بیاییم .

 

وی افزود: مشت ها گره کرده و اماده حمایت از انقلاب اسلامی جمهوری اسلام هستیم.

 

حجت الاسلام هاشمی هماهنگی و اتحاد مردم را رمز پیروزی بر دشمن دانست و گفت: امروز یوم الله است،یوم الله عبادت است .

 

این مسئول تصریح کرد: امروز جهان در حال نگاه کردن به مردم ایران است و باید با راهپیمایی و شعار دادن حمایت قاطع خود را از نظام و ولایت فقیه انزجار بزنیم.

زیرساخت های فیرورق برای تبدیل شدن به قطب گردشگری آماده شود
دنبال کنید

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi