جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت/تلاش مسئولان برای اتمام پروژه جاده چرام+تصاویر

گزارش/ جاده معمولاً بهترین مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر است اما در شهرستان چرام جاده های بین شهری از مشکلات زیادی برخوردار است که برای این مشکلات تلاش میشود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،جاده معمولاً بهترین مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر است اما در شهرستان چرام جاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40211
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

کرونا :

آخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت/تلاش مسئولان برای اتمام پروژه جاده چرام+تصاویر
گزارش/
جاده معمولاً بهترین مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر است اما در شهرستان چرام جاده های بین شهری از مشکلات زیادی برخوردار است که برای این مشکلات تلاش میشود.
آخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت/تلاش مسئولان برای اتمام پروژه جاده چرام+تصاویر 6

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،جاده معمولاً بهترین مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر است اما در شهرستان چرام جاده های بین شهری از مشکلات زیادی برخوردار است که برای این مشکلات تلاش میشود.

 

 

جاده محور ناامنی، مرگ و کشته شدن نیست، راه مناسب اگر نباشد پیشرفت هر شهرستان میسر نمی شود.

 

 

امروز همراه با فرماندار و مدیر راه و شهرسازی چرام و اصحاب محترم رسانه به سراغ جاده چرام به دهدشت رفتیم که یکی از جاده های بسیار خطرناک استان کهگیلویه وبویراحمد است.

آخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت/تلاش مسئولان برای اتمام پروژه جاده چرام+تصاویر 7

در ابتدای ورود ما به این جاده با طبیعتی زیبا از چرام مواجه شدیم که چشم هر انسانی را به خود جلب می کند.اگر از چرام به طرف روستای القچین سلفی و اولیا که در جاده چرام به دهدشت قرار دارد،رانندگی کنید متوجه تغیراتی در این جاده خواهید شد.

 

 

این جاده که که لبه هایی با ارتفاع زیاد زیاد داشت،اکنون وضعیت بهتری داشته و تلاش فرماندار و مدیر راه و شهرسازی چرام در این رابطه قابل تقدیر است.

 

جاده چرام به دهدشت که چهار سال بازسازی آن دو سال راکد بود و مردم اذعان داشتند که هر روز منتظر اتفاق ناخوشایندی هستند،دوباره بازسازی این جاده شروع شد.

 

در ابتدا به سراغ مدیر راه و شهرسازی چرام رفتیم تا جزئیات این جاده را بیان کرده و اطلاعات بازسازی جدید را به ما دهد.

آخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت/تلاش مسئولان برای اتمام پروژه جاده چرام+تصاویر 8

ذوالفقاری با بیان اینکه این جاده یکی از مشکلات مهم مردم چرام است،گفت:با همکاری فماندار و مدیرکل راه و شهرسازی و پیگیری های پیمانکاران تا پایان سال جاری یک کیلومتر از این جاده را آسفالت خواهیم کرد.

 

واکنش امام جمعه گچساران به ناامنی های اخیر این شهر/مسئولان نباید اجازه بدهند شهر اینگونه بدنام شود
دنبال کنید

وی افزود:جا دارد از همکاران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکر و از اهالی روستای القچین اولیا برای همکاری ویژه در بازسازی این جاده کمال تقدیر را داشته باشم.

 

مدیر راه و شهرسازی چرام گفت:۳کیلومتر دیگر تا شهر چرام در این جاده نیازمند بازسازی است که با تامین اعتبار و همکاری خوب دوستان در سال آینده پیگیر این مورد نیز خواهیم بود.

 

در ادامه این گزارش فرماندار چرام نیز در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه اطلاع‌رسانی عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه راه و شهرسازی راکد بودن پروژه جاده چرام به دهدشت را داشتیم که با همکاری نماینده محترم و مدیرکل راه و شهرسازی و همکارانشان پروژه شروع به کار شده است.

آخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت/تلاش مسئولان برای اتمام پروژه جاده چرام+تصاویر 9

پاداش افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا دهه فجر یک کیلومتر از این جاده آسفالت شود و اگر مسائل جوی و آب و هوایی اجازه دهد، احتمال زیاد دارد این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

 

 مقام ارشد دولت شهرستان چرام گفت: با تامین اعتبار تا برج سوم سال ۹۷ این پروژه به اتمام میرسد.

 

گفتنی است که وجود این جاده باعث ارتباط میان دو شهرستان مهم و پر جمعیت کهگیلویه و چرام میشود که روزانه ترددهای فراوانی دارد.

 

 

انتهای پیام/

جاده چرام
فرماندار چرام
ذوالفقاری چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi