جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر

پای انقلاب و عبور از خط قرمزها و ولایت که در میان بیاید لر، ترک ، کرد، بلوچ، گیلکی ، عرب، فارس و… هیچکس سکوت نخواهد کرد و با بصیرت همیشگی خود به صحنه می آید تا از ارمان های انقلاب ، شهدا و رهبری دفاع کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ گرچه در روزهای اخیر اعتراض

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

کرونا :

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر
پای انقلاب و عبور از خط قرمزها و ولایت که در میان بیاید لر، ترک ، کرد، بلوچ، گیلکی ، عرب، فارس و… هیچکس سکوت نخواهد کرد و با بصیرت همیشگی خود به صحنه می آید تا از ارمان های انقلاب ، شهدا و رهبری دفاع کند.
اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر 9

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ گرچه در روزهای اخیر اعتراض هایی در سطح کشور نسبت به وضعیت اقتصادی، رکود، بیکاری و مسائل اقتصادی در نقاط مختلف کشور شکل گرفت اما مردم بر مطالبات اقتصادی تاکید داشتند اما در این میان برخی فرصت طلبان و عناصر خود فروخته از آب گل آلود ماهی گرفتند و این مطالبات مردمی را به اغتشاش و آشوب تبدیل کردند.

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر 10

خواسته مردم از خواسته آشوبگران جداست

نوع شعارها و خواسته های این آشوبگران از کپی برابر اصل شعارهایی ساختار شکنانه ای بود که در فتنه ۸۸ از سوی برخی بیان می شد و البته مردم عادی با بصیرت همیشگی خود از توطئه جدید عناصر ضد انقلاب و دشمنان در کمین نشسته آگاه شدند و مرزبندی خود را از اغتشاش گران اعلام کردند.

 

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر 11

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز به عنوان یک بستر مناسب و آزاد به محلی برای جولان عناصر ضدانقلاب تبدیل شد تا بتوانند مردم را به تظاهرات دعوت کرده و خود از این گذر اهداف شومی را عملیاتی می کردند  و به سرعت  درفضای مجازی انتشار می دادند.

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر 12

کشتار مردم عادی، ارعاب و وحشت در جامعه، دادن شعارهای ساختار شکنانه، توهین به انقلاب و رهبری، آتش زدن حسینیه و تخریب گسترده اموال عمومی تنها بخشی از اقدامات آشوبگران در برخی شهرهای کشور است که همگی از نظر مردم ایران محکوم شد و در راهپیمایی هایی که از چند روز گذشته در برخی شهرها برگزار شده است نیز مردم با قدرت وحدت و همبستگی و دفاع از انقلاب را اعلام کردند.

اظهارات جالب مدیرعامل شرکت نفت گچساران در حضور معاون رئیس جمهور/ صیدالی: آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم
دنبال کنید

ایرانی اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با کمک اقوام مختلف به دفاع از کشور در برابر متجاوزان پرداخت درس بزرگی به استکبار جهانی داد که تاریخ کمتر چنین اتفاقی را در خود ثبت کرده است.

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر 13

لر، کرد، ترک، فارس، بلوچ، گیلکی، عرب همه و همه در صحنه

لر، کرد، ترک، فارس، بلوچ، گیلکی، عرب، و هر قومی که در این کشور زندگی می کند به عشق انقلاب، امام ، رهبری و شهدای گرانقدر تا پای جان ایستادگی می کند و هر گاه که خطری از سوی دشمنان ایران اسلامی را تهدید کند به سرعت در صحنه حاضر شده و پاسخ کوبنده ای به جهانخوران عالم خواهند داد.

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر 14

در روزهای اخیر و در پی هتک حرمت به مقدسات ، قتل مردم بی گناه، تخریب اموال عمومی و ده ها اقدام غیر قانونی و آشوب گرایانه اغتشاش گران در سطح کشور مردم و اقوام ولایی ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام همبستگی بر هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرده و خواستار پیگیری مطالبات خود به صورت قانونی از مسئولان شدند.

در برابر توطئه های دشمنان کوتاه نخواهیم آمد

اقوام مختلف کشور این روزها برای نشان دادن خشم خود از توطئه های دشمنان و ابراز انزجار از فتنه گران داخلی و خارجی با مشت های گره کرده به صحنه می آییند تا به فرصت طلبان و آشوبگران این نکته را بفهمانند که این انقلاب ثمره خون هزاران شهید به خون خفته است و هرگز حاضر نیستند در برابر تحریم ها و فشارهای اقتصادی ذره ای از آن را به بیگانگان و دشمنان قسم خورده واگذار کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده:توسعه زیرساخت های مدرن کشاورزی یعنی جلوگیری از هدررفت منابع
دنبال کنید

اقوام ایرانی به صحنه می آیند/ جایی برای یکه تازی آشوبگران نیست + تصاویر 15

اقوام ایرانی بر این باورند که با هر رنگ، نژاد و عقیده ای که باشند در برابر زیاده خواهی ها و توطئه گری ها مقابله خواهند کرد و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر کوچکترین تعرضی به خطوط قرمز نظام و انقلاب از پای نخواهند نشست و سکوت نمی کنند.

انتهای پیام/۲۰۰//صبح زاگرس

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi