پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جهان اسلام سرسختانه مقابل به رسمیت یافتن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد/اتحادیه اروپا مانع از ایجاد خدشه به توافق هسته ای شود

علیرضا بیگی در دیدار با نماینده پارلمان اروپا: جهان اسلام سرسختانه مقابل به رسمیت یافتن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد/اتحادیه اروپا مانع از ایجاد خدشه به توافق هسته ای شود سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – بلغارستان گفت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر داعش سبب کلید خوردن سناریوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40172
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۰۱

کرونا :

جهان اسلام سرسختانه مقابل به رسمیت یافتن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد/اتحادیه اروپا مانع از ایجاد خدشه به توافق هسته ای شود
علیرضا بیگی در دیدار با نماینده پارلمان اروپا:

جهان اسلام سرسختانه مقابل به رسمیت یافتن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد/اتحادیه اروپا مانع از ایجاد خدشه به توافق هسته ای شود

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – بلغارستان گفت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر داعش سبب کلید خوردن سناریوی اعلام رسمیت یافتن قدس بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شده و جهان اسلام سرسختانه مقابل این اقدام خواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – بلغارستان در راس هیاتی از اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران که در صوفیا به سر می برد، با انگل جامبازکی نماینده بلغارستان در پارلمان اروپا دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضابیگی اظهار امیدواری کرد که این سفر بتواند زمینه تقویت و توسعه هر چه بیشتر مناسبات فی‌مابین  ایران و بلغارستان و همچنین ایران و اتحادیه اروپا را در همه زمینه های سیاسی – امنیتی، اقتصادی و تجاری را فراهم نماید.

علیرضابیگی در ادامه با اشاره به توافق برجام بین ایران و کشورهای ۵+۱ افزود: امیدواریم اتحادیه اروپا با حمایت همه جانبه خود از این توافق و فراهم نمودن فضای مناسب برای اجرای مفاد توافق، مانع از ایجاد خدشه به این معاهده بین المللی شود.

وی  با قدردانی از مواضع کشور بلغارستان  در عرصه‌های بین المللی خواستار همکاری گسترده فی‌مابین و همچنین ایران و اتحادیه اروپا در موضوع مبارزه با افراطی گری و تروریسم شد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – بلغارستان در پایان افزود: پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر داعش سبب کلید خوردن سناریوی اعلام رسمیت یافتن قدس بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است و جهان اسلام سرسختانه مقابل این اقدام خواهد ایستاد.

در جلسه ای در محل فرمانداری دنا آقای رضا دلشادیان بعنوان رئیس شورای شهر پاتاوه انتخاب شد
دنبال کنید

انگل جامبازکی عضو پارلمان اتحادیه اروپا در این دیدار ضمن خوشامد به هیات گروه دوستی ایران و با اشاره به ارتباطات تاریخی  دو کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست، از جایگاه مهمی به لحاظ سیاسی، اقتصادی، ژئوپلوتیکی و مذهبی در خاورمیانه برخوردار است و ما همیشه از گسترش مناسبات فی‌مابین در حوزه‌های مختلف من‌‍جمله پارلمانی استقبال می‌کنیم .

وی در ادامه اظهار داشت: آنچه هم اکنون  کشور بلغارستان و همچنین عضوی از اتحادیه اروپا مهم است بازگشت هر چه سریعتر ایران به بازارهای اروپایی می‌باشد.

وی افزود: بلغارستان وکشورهای دیگر عضو  اتحادیه اروپا تمایل داریم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را حل نماییم تا شاهد گسترش فعالیت های دو جانبه باشیم.

همچنین نماینده پارلمان اروپا در پایان اقدامات اخیر آقای ترامپ در اعلام نمودن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل را بدون توجه به ارزیابی مختلف دراین باره را سبب متشنج تر شدن فضای بین المللی دانست./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

جهان اسلام سرسختانه مقابل به رسمیت یافتن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد/اتحادیه اروپا مانع از ایجاد خدشه به توافق هسته ای شود رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – بلغارستان گفت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر داعش سبب کلید خوردن سناریوی اعلام رسمیت یافتن قدس بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شده و جهان اسلام سرسختانه مقابل این اقدام خواهد ایستاد. http://cdn.icana.ir/d/019/201712103656580743.jpg جهان,اسلام,سرسختانه,مقابل,به,رسمیت,یافتن,قدس,به,عنوان,پایتخت,رژیم,صهیونیستی,می‌ایستد/اتحادیه,اروپا,مانع,از,ایجاد,خدشه,به,توافق,هسته,ای,شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi