جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افراد ضد انقلاب از فضای اختشاشات سواستفاده می کنند/صعودی ها بدنبال کشاندن جنگ به ایران!

در جلسه تودیع و معارفه دادستان باشت بیان شد: ظهر امروزجلسه تکریم و معارفه دادستان های جدید و قدیم شهرستان باشت با حضور معاون قضایی دادگستری استان،فرماندار باشت،امام جمعه،شورای اداری باشت و میهمانانی از شهرستان بهمئی و دیشموک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، ظهر امروزجلسه تکریم و معارفه دادستان های جدید و قدیم شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40107
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

کرونا :

افراد ضد انقلاب از فضای اختشاشات سواستفاده می کنند/صعودی ها بدنبال کشاندن جنگ به ایران!
افراد ضد انقلاب از فضای اختشاشات سواستفاده می کنند/صعودی ها بدنبال کشاندن جنگ به ایران! 3
در جلسه تودیع و معارفه دادستان باشت بیان شد:
ظهر امروزجلسه تکریم و معارفه دادستان های جدید و قدیم شهرستان باشت با حضور معاون قضایی دادگستری استان،فرماندار باشت،امام جمعه،شورای اداری باشت و میهمانانی از شهرستان بهمئی و دیشموک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، ظهر امروزجلسه تکریم و معارفه دادستان های جدید و قدیم شهرستان باشت با حضور معاون قضایی دادگستری استان،فرماندار باشت،امام جمعه،شورای اداری باشت و میهمانانی از شهرستان بهمئی و دیشموک برگزار شد.

 

 

معاون فرماندار باشت:

افراد ضد انقلاب از فضای اختشاشات سواستفاده می کنند/گذشته تا کنون کشور ما به کمک ولایت مطلق فقیه  از خطرات حفظ مانده است

 

در ابتدای مراسم معاون فرمانداری باشت ضمن تشکر و خیر مقدم خدمت افراد حاضر در جلسه گفت: تشکر میکنم از حضور همه مسئولین که در این جلسه حضور دارند.

 

وی به اعتراضات و اختشاشات اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: عده ای هوای کشور و استانمان را غبار آلود می کنند .ابتدای این تظاهرات مطالبات بحق مردم بوده که ضد انقلابی ها و افراد ضدنظام از این جو سواستفاده کرده و باعث اختشاش در کشور شدند.

 

محمدی افزود: از گذشته تا کنون کشور ما با کمک امام زمان (عج) و ولایت مطلق فقیه کشور را از خطرات حفظ کرده است.

 

وی گفت: نقد منصفانه منطقی و بسیار مناسب است و اینکه شهروندان در رابطه با مطالبات بحق خود تطاهرات کنند، طبیعی است ولی نباید با آشوب کشور را در اختیار دشمن بگذاریم.

 

محمدی در ادامه به درخت انقلاب که با خون شهدا ابیاری شده است اشاره و بیان کرد: این کشور با خون شهدای کشورمان سر پا ایستاده است و نمیگذاریم ضربه ای به کشور وارد شود.

منشا بسیاری از قیام های نهضت آزادی خواه متاثر از قیام امام حسین است
دنبال کنید

******

 امام جمعه شهر باشت:

 هیچ یک از مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم نیستند/صعودی ها بدنبال کشاندن جنگ به ایران!

 

 امام جمعه شهر باشت نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه اظهار کرد: تظاهرات اخیر در کشور ابتدا جرقه مسائل معیشتی مردم بود که به سمت و سوی دیگری کشیده شد.

 

حجت السلام عبودی افزود: مسئولان باید حرف مردم را بیشتر بشنوند و موسساتی که پول مردم را دریافت کرده اند، هیچ یک از مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم نیستند.

 

وی گفت: مردم مال باخته و بازنشستگان در جلوی مجلس اعتراض کردند ولی هیچ یک از نمایندگان جوابی به آنها ندادند.

 

خطیب جمعه باشت به تظاهرات در مشهد اشاره و تصریح کرد: مال باختگان موسسه های کاسپین و …تجمع کردند و پیگیر مطالبات بحق خود بودند ولی باز هم پاسخ درستی به آنها داده نشد.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد:عربستان صعودی با برنامه ریزی که کرده است، میخواهند جنگ را به ایران بیاورند و بیشترین درصد توییت ها و کشاندن مردم به میدان از طرف آنها بوده است.

 

خطیب جمعه باشت به سخنان ناراحت کننده معاون اول رئیس جمهور در مشهد اشاره و بیان کرد: مردم برای مسائل معیشتی تظاهرات میکنند و جهانگیری این موضوع را جناح های سیاسی میداند.این موضوع نگرانی بسیاری بالایی را ایجاد کرده است و باید به مطالبات بحق مردم پاسخ داده شود.

 

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با اقتدار شروع به دستگیری و پیگیری با مفسدان اقتصادی شدند ولی در ادامه خیلی ضعیف عمل کرده است.

 

حجت السلام عبودی در ادامه گفت: مفسدان اقتصادی را دستگیر کردند ولی با آنها برخورد قاطع نکردند و مردم از این موضوع ناراحت هستند.

کنگره ملی بزرگداشت شهدای دیار سلسله الذهب به یاد شهید شوشتری برگزار می‌شود
دنبال کنید

 

وی ضمن طرح سوالی عنوان کرد: شما بگویید کدام یک از مفسدان اقتصادی را مجازات کردند و با آنها درست برخورد کردند؟

 

امام جمعه باشت به سخنان نوبخت سخنگوی دولت اشاره و گفت: وی می گوید ما نمیگذراریم به مردم فشار وارد شود .ولی چیزی که واضح است مردم زیر فشار هستند و وضع اقتصادی روز به روز بدتر می شود.

 

این مسئول، افزود: دولت،مجلس و قوه قضاییه به صورت جدی با مفسدان اقتصادی برخورد کنندو از آن طرف که قاچاق بیشتر شده است، باید با مسئولان مفسد مقابله کرد ولی دولت با چند نفر که بخاطر امرار و معاش و گذران زندگی بار جابجا می کنند، مقابله می کند که کار بسیار اشتباهی است.

 

حجت الاسلام عبودی اعتراضات اخیر مردم را تلنگری برای بیداری جناح های سیاسی دانست و گفت: با همه انتقاد هایی که به یکدیگر داریم ولی بازهم کنار هم متحد و هم دل نمی گذرایم کشور به دست دشمنان بیفتد.

 

حجت الاسلام عبودی افزود: دادستان باشت اقای موسوی فردی کوچک نظم بوده و فردی قانون گرا و هم اهل انعطاف ، که همیشه پیگیر بودند مشکلات حل شود.

 

وی افزود: موسوی دادستان باشت در برنامه های فرهنگی و مشکلاتی که برای شهرستان به وجود می آمد،همکاری لازم را با فرمانداری و مسئولان شهرستان داشته اند که امیدواریم در هرجایی که هستند روز به روز موفق و پیشرو باشند.

 

بر اساس این گزارش دادستان سابق باشت به شهرستان کنگان استان بوشهر  منتقل شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi