پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رژیم صهیونیستی داخل مسجد الاقصی تونل حفر کرده است / قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است

نماینده پارلمان فلسطین در نشست اتحادیه بین‌المجالس: رژیم صهیونیستی داخل مسجد الاقصی تونل حفر کرده است / قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است سرویس بین الملل نماینده پارلمان فلسطین در نشست اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی یادآور شد: اسرائیل بدون حمایت آمریکا تنها در ساعاتی کوتاه از روی زمین منحل می‌شود. به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40102
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

کرونا :

رژیم صهیونیستی داخل مسجد الاقصی تونل حفر کرده است / قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است
نماینده پارلمان فلسطین در نشست اتحادیه بین‌المجالس:

رژیم صهیونیستی داخل مسجد الاقصی تونل حفر کرده است / قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است

سرویس بین الملل
نماینده پارلمان فلسطین در نشست اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی یادآور شد: اسرائیل بدون حمایت آمریکا تنها در ساعاتی کوتاه از روی زمین منحل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رضوان الاخرس، نماینده پارلمان فلسطین امروز (دوشنبه، ۲۷ آذر ماه) نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی گفت: قدس در شرایط خاصی قرار دارد؛ متأسفانه فعالیت‌های صهیونیستی در داخل قدس سبب شده تا امروزه چیزی از مسجدالاقصی باقی نماند، رژیم صهیونیستی تونل‌هایی را در داخل این مسجد احداث کرده و از این مکان برای عبادت کافرهای صهیونیستی و برگزاری نماز و ازدواج یهیودیان استفاده می شود به نوعی که متأسفانه به رقص و آواز در مسجد الاقصی می پردازند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با کشیدن دیواری در شهر قدس بسیاری از مناطق عربی را از قدس گرفته و مردم آن را فراری داده است؛ در حقیقت قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است.

نماینده پارلمان فلسطین با بیان اینکه تصمیم ایالات متحده غافلگیرکننده نبود، ادامه داد: اسرائیل بدون حمایت آمریکا و بدون استفاده از توانایی آنها و تجهیزات جنگی نمی‌توانستند تا این مرحله پیش آیند؛ در واقع اگر ساعاتی از حمایت خود دست بردارند اسرائیل از روی زمین برداشته خواهد شد.

وی ادامه داد: واقعیت ها در خصوص فلسطین را باید بدانیم و نمایندگان پارلمان‌ها نیز باید این موضوعات را مجدانه پیگیری کنند تا تصمیمات موثرتری اتخاذ شود. تاکنون صهیونیست‌ها هر کاری که تمایل داشتند را در فلسطین انجام داده اما نیروهای مقابله کننده با اسرائیل در خطر تهدید آمریکا قرار گرفتند.

انواع کمال گرایی و روش‌های درمان آن
دنبال کنید

نماینده پارلمان فلسطین در این نشست یادآور شد: آمریکا به دنبال اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی است کما اینکه تاکنون اختلافاتی را ایجاد کرده است لذا ما باید بررسی مجدد کنیم تا مسئولیت‌ها و وظایف مشخص شود./

پایان پیام

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

رژیم صهیونیستی داخل مسجد الاقصی تونل حفر کرده است / قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است نماینده پارلمان فلسطین در نشست اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی یادآور شد: اسرائیل بدون حمایت آمریکا تنها در ساعاتی کوتاه از روی زمین منحل می‌شود. http://cdn.icana.ir/d/019/45532.jpg رژیم,صهیونیستی,داخل,مسجد,الاقصی,تونل,حفر,کرده,است,/,قدس,هدف,نخست,و,اعلام,شده,اجرای,طرح,صهیونیستی,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi