جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لزوم به کارگیری صلح جهانی در راستای حمایت از فلسطین/ آمریکا باید از تصمیم غیرقانونی خود انصراف دهد

رئیس پارلمان مالی در نشست تروئیکا: لزوم به کارگیری صلح جهانی در راستای حمایت از فلسطین/ آمریکا باید از تصمیم غیرقانونی خود انصراف دهد سرویس بین الملل رئیس پارلمان مالی با تاکید بر صلح جهانی برای حمایت از فلسطین گفت: دولتمردان آمریکایی باید از اقدام غیرقانونی خود انصراف دهند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40073
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

کرونا :

لزوم به کارگیری صلح جهانی در راستای حمایت از فلسطین/ آمریکا باید از تصمیم غیرقانونی خود انصراف دهد
رئیس پارلمان مالی در نشست تروئیکا:

لزوم به کارگیری صلح جهانی در راستای حمایت از فلسطین/ آمریکا باید از تصمیم غیرقانونی خود انصراف دهد

سرویس بین الملل
رئیس پارلمان مالی با تاکید بر صلح جهانی برای حمایت از فلسطین گفت: دولتمردان آمریکایی باید از اقدام غیرقانونی خود انصراف دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ایساکا سیدیبه عصر امروز(دوشنبه ۲۷ آذرماه) در نشست تروئیکا ضمن تشکر از روسای پارلمان های تروئیکا و اعضای کمیته فلسطین اتحادیه و نمایندگان پارلمان های کشورهای اسلامی حاضر در این جلسه، گفت: زمانی که به برگزاری سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس در ژانویه نزدیک می شویم، با تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت ایالات متحده به بیت المقدس مواجهیم. این ابتکار رئیس جمهور آمریکا در راستای تلاشی است تا اتحادیه بین المجالس را به خطر انداخته، لذا نمی تواند مساعد باشد.

وی افزود: اضطرار مسئله بسیار روشن است و تروئیکا و کمیته فلسطین اتحادیه برگزار شده تا تضمین حقوق مشروع فلسطین را مجدد مورد تاکید قرار دهد.

رئیس پارلمان مالی از اقدام یکجانبه آمریکا با اتخاذ تصمیم اخیر ابراز تاسف کرد و گفت: عمیقاً از این اقدام شوک زده شدیم، لذا رنج های مردم فلسطین افزایش یافته و نیاز به اقدام سریع مشترک است.

وی ادامه داد: اتحادیه بین المجالس و مجموعه جامعه بین الملل باید بیش از پیش طرح آمریکایی ها را محکوم و حقوق اجتناب ناپذیر فلسطین را مورد تاکید قرار دهد.

ایساکا سیدیبه با اشاره به اجلاس همکاری های اسلامی در استانبول گفت: ما به عنوان مسلمانان متحد با اراده قاطع باید تلاش خود برای حمایت از فلسطین را نشان دهیم و از آمریکایی ها بخواهیم از این اقدام غیرقانونی انصراف دهند، لذا در راستای صلح جهانی باید متحد و یکپارچه عمل کنیم.

چگونه در لاتاری ثبت نام کنم
دنبال کنید

رئیس پارلمان مالی یادآور شد: تمام کشورهای خواهان آزادی باید قطعنامه شورای امنیت و سازمان ملل را به رسمیت بشناسند، لذا امیدواریم این مذاکرات زمینه رسیدن فلسطین به خواسته های مشروع خود را فراهم کند./

پایان پیام

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵

لزوم به کارگیری صلح جهانی در راستای حمایت از فلسطین/ آمریکا باید از تصمیم غیرقانونی خود انصراف دهد رئیس پارلمان مالی با تاکید بر صلح جهانی برای حمایت از فلسطین گفت: دولتمردان آمریکایی باید از اقدام غیرقانونی خود انصراف دهند. http://cdn.icana.ir/d/019/201712109566309410.jpg لزوم,به,کارگیری,صلح,جهانی,در,راستای,حمایت,از,فلسطین/,آمریکا,باید,از,تصمیم,غیرقانونی,خود,انصراف,دهد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi