جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برقراری پرواز مستقیم به توسعه گردشگری بلگراد – تهران کمک کند/تاکید بر تقویت روابط فرهنگی ایران و صربستان

سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان در تهران مطرح کرد: برقراری پرواز مستقیم به توسعه گردشگری بلگراد – تهران کمک کند/تاکید بر تقویت روابط فرهنگی ایران و صربستان سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در دیدار با سفیر صربستان در تهران بر تسهیل روابط فیمابین تأکید کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

کرونا :

برقراری پرواز مستقیم به توسعه گردشگری بلگراد – تهران کمک کند/تاکید بر تقویت روابط فرهنگی ایران و صربستان
سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان در تهران مطرح کرد:

برقراری پرواز مستقیم به توسعه گردشگری بلگراد – تهران کمک کند/تاکید بر تقویت روابط فرهنگی ایران و صربستان

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در دیدار با سفیر صربستان در تهران بر تسهیل روابط فیمابین تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان صبح امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) با دراگان تئودورویچ سفیر صربستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

دراگان تئودروویچ سفیر صربستان در تهران در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از ملاقات مجدد با خانم سلحشوری، گفت: خرسندم در آخرین روز سال جاری میلادی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان دیدار و گفتگو می کنم.

وی در ادامه با اشاره به سفر گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در آبان ماه گذشته به بلگراد، گفت: سفر گروه دوستی پارلمانی ایران به بلگراد، کمک شایان توجهی به تسهیل روابط بخش‌های دولتی و خصوصی دو کشور کرد.

تئودورویچ با اشاره به لغو روادید میان دو کشور در ماه‌های گذشته، گفت: لغو روادید کمک فراوانی به افزایش شناخت دو ملت از یکدیگر و توسعه گردشگری میان دو کشور می‌کند.

وی افزود: در همین راستا توافقاتی در خصوص برقراری پرواز مستقیم بلگراد – تهران شده است که می‌تواند به توسعه هرچه بیشتر گردشگری دو کشور کمک کند.

سفیر صربستان در تهران در پایان از آمادگی کشورش برای توسعه همه جانبه روابط خود با ایران خبر داد.

پروانه سلحشوری نیز در ابتدای این دیدار با مثبت ارزیابی کردن سفرش در راس گروه دوستی پارلمانی کشورمان به بلگراد، گفت: گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در این سفر گفتگوهای خوبی با مقامات صربستانی داشت و توافقات خوبی میان گروه‌های دوستی دو کشور برای توسعه روابط پارلمانی قیمابین صورت گرفت.

دیدار سفیر روسیه در تهران با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
دنبال کنید

وی افزود: اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان پیگیر اجرایی شدن توافقات فیمابین هستند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در ادامه این دیدار با اشاره به اهمیت همکاری‌های فرهنگی دو کشور، گفت: تقویت همکاری‌های فرهنگی منجر به تقویت روابط دوستانه فیمابین در جنبه‌های دیگر نیز می‌شود لذا تحکیم این جنبه از روابط ایران و صربستان، باید از اولویت‌های سفارت‌های دو کشور باشد.

وی افزود: برای توسعه گردشگری باید شناخت مردم دو کشور از یکدیگر افزایش یابد.

سلحشوری در پایان با دعوت از گروه دوستی پارلمانی صربستان و ایران برای سفر به تهران، گفت: آمادگی داریم که میزبان گروه دوستی پارلمانی صربستان و ایران در تهران باشیم و گفتگوهای پارلمانی را با مجلس صربستان با هدف تسهیل و تسریع روابط دوستانه فیمابین ادامه دهیم./

پایان پیام

یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶

برقراری پرواز مستقیم به توسعه گردشگری بلگراد – تهران کمک کند/تاکید بر تقویت روابط فرهنگی ایران و صربستان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در دیدار با سفیر صربستان در تهران برتسهیل روابط فیمابین تأکید کردند. http://cdn.icana.ir/d/019/201709101758411863.jpg برقراری,پرواز,مستقیم,به,توسعه,گردشگری,بلگراد,-,تهران,کمک,کند/تاکید,بر,تقویت,روابط,فرهنگی,ایران,و,صربستان Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi