سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مهمترین راهکار مقابله با طلاق و اعتیاد توجه به سبک زندگی اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمددر همایش عفاف و حجاب شهرستان لنده گفت: مهمترین راهکار مقابله با طلاق و اعتیاد توجه به سبک زندگی اسلامی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در همایش عفاف و حجاب شهرستان لنده گفت:مهمترین راهکار مقابله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39810
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

مهمترین راهکار مقابله با طلاق و اعتیاد توجه به سبک زندگی اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمددر همایش عفاف و حجاب شهرستان لنده گفت: مهمترین راهکار مقابله با طلاق و اعتیاد توجه به سبک زندگی اسلامی است.

مهمترین راهکار مقابله با طلاق و اعتیاد توجه به سبک زندگی اسلامی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در همایش عفاف و حجاب شهرستان لنده گفت:مهمترین راهکار مقابله با طلاق و اعتیاد توجه به سبک زندگی اسلامی و رویگردانی از فرهنگ غلط غربی است.

وی افزود: خانواده به‌عنوان بنیان و اساس و شالوده نظام اجتماعی بوده که رشد و تکامل انسان را درون خود شکل می‌دهد.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه گفت: حجاب و عفاف امروزه به‌عنوان مهمترین دغدغه فرهنگی و اجتماعی نظام و رهبری بوده که در جهت حفاظت و حراست از آن برنامه‌ها و سیاست‌های مختلفی طرح‌ریزی و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف دو مقوله مهم و حیاتی جامعه بوده که سلامتی و میزان آسیب‌پذیری جامعه به وسعت فرهنگ آن در جامعه نیز وابسته است.

برازش یادآور شد: در سال‌های اخیر آسیب‌های اجتماعی وضعیت نامطلوبی به خود گرفته ولی در سال ۹۶ با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی و با نگاهی تازه در چهارچوب دین و ارزش های نظام و انقلاب شاهد کاهش این آسیب ها در استان و شهرستان ها بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای کنترل بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی باید اندیشه نو همراه با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در دستور کار و برنامه‌ریزی ما قرار گیرد چراکه دشمنان از هر فرصتی برای افزایش این آسیب‌ها در جامعه استفاده خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کمبود اعتبارات فرهنگی افزود: هزینه کردن برای تقویت بنیان و تحکیم خانواده سرمایه‌گذاری برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تلاش در جهت دست‌یابی به جامعه‌ای سالم و پویاست.

جلسه تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi