پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس سفیر ورزش‌های همگانی در کشور شد

علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با اهدای لوح تقدیر، غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را به عنوان سفیر ورزش همگانی در این کشور معرفی کرد. به گزارش ایرنا، در متن لوح تقدیر رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39794
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

کرونا :

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس سفیر ورزش‌های همگانی در کشور شد

علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با اهدای لوح تقدیر، غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را به عنوان سفیر ورزش همگانی در این کشور معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، در متن لوح تقدیر رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی آمده است:در راستای ارج نهادن و اجرای منویات مقام معظم رهبری، گام برداشتن در مسیر سلامتی، نشاط، پویایی و بالندگی جامعه و قبول مسئولیت مدیران ارجمند که حسن سوابق، تعهد و تجارب ارزشمند آنها در عرصه‌های گوناگون امکان تداوم خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ورزش همگانی را میسر می‌سازد، قبول مسئولیت توسط جنابعالی به‌عنوان سفیر ورزش همگانی مایه مباهات ورزش کشور است.
در بخش دیگری از این لوح آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در آن استان، سهمی ارزنده در پیشبرد ورزش همگانی کشور ایفا نمایید.
این لوح در حاشیه همایش بزرگ پیاده‌روی در گچساران که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در پارک لاله این شهرستان برگزار شد به رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس اهدا گردید.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز /جمعه یکم دی‌ماه/ با حضور پرشور ۸۰ هزار نفر از اقشار مردم ورزش دوست در گچساران برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس سفیر ورزش‌های همگانی در کشور شد 3

نوشته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس سفیر ورزش‌های همگانی در کشور شد اولین بار در غلامرضا تاجگردون پدیدار شد.

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi