جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آسفالت خیابانی شهرداری و موانعی که چرام را زشت کرده است/ آیا موانع خیابان های شهر چرام کارشناسی است؟!

تشکر همراه با گلایه ! ایجاد گودبرداریها و چاله ها ی ناشی از آن و پستی بلندیهای خیابانها علاوه بر آنکه آسیبهایی را متوجه عابران پیاده می کنند،منشا بسیاری از حوادث رانندگی هم هستند و هزینه های زیادی را برای تعمیر جلوبندی روی دست صاحبان خودروها می گذارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ،همه ما با گشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39591
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

کرونا :

آسفالت خیابانی شهرداری و موانعی که چرام را زشت کرده است/ آیا موانع خیابان های شهر چرام کارشناسی است؟!
تشکر همراه با گلایه !
ایجاد گودبرداریها و چاله ها ی ناشی از آن و پستی بلندیهای خیابانها علاوه بر آنکه آسیبهایی را متوجه عابران پیاده می کنند،منشا بسیاری از حوادث رانندگی هم هستند و هزینه های زیادی را برای تعمیر جلوبندی روی دست صاحبان خودروها می گذارند.
آسفالت خیابانی شهرداری و موانعی که چرام را زشت کرده است/ آیا موانع خیابان های شهر چرام کارشناسی است؟! 6

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ،همه ما با گشت و گذار کوچکی در کوچه و خیابانهای محله ی خود، چه پیاده یا سوار بر خودرو، چه در سطح خیابان  یا پیاده روها براحتی متوجه چاله ها و دست اندازهایی می شویم.

 

 

گاهی عمق چاله های وسط خیابانها به اندازه ای است که بعلت عدم مناسب بودن مکان آنها ممکن است حادثه ای برای فرد پیش بیاورد.

 

 

 

ایجاد گودبرداریها و چاله ها ی ناشی از آن و پستی بلندیهای خیابانها علاوه بر آنکه  آسیبهایی را متوجه عابران پیاده می کند،منشا  بسیاری از حوادث رانندگی هم هستند و  هزینه های زیادی را برای تعمیر جلوبندی   روی دست صاحبان خودروها  می گذارند.

 

 

کارشناسی یا زیرسازی نامناسب؟

آسفالت خیابانی شهرداری و موانعی که چرام را زشت کرده است/ آیا موانع خیابان های شهر چرام کارشناسی است؟! 7

بسیاری از این پستی و بلندی ها ممکن است مربوط به عدم کارشناسی یا زیر سازی نامناسب باشد که باعث سست شدن روکش آسفالت در بسیاری از نقاط می شود.

 

 

حفاری های وقت و بی وقت شرکت های آب، برق، گازو مخابرات از دیگر عوامل تخریب آسفالت خیابانهاست گه باعث بسیاری از چاله ها میشود.

 

 

 

شهرداری متولی امور شهر اعم از زیبا سازی،مهندسی ساخت وساز و انجام امور شهروندان در تمام امور شهری است.

 

نهضت آسفالت،اقدامی شایسته از شهردار چرام/ اما کمی دقت بیشتر!

آسفالت خیابانی شهرداری و موانعی که چرام را زشت کرده است/ آیا موانع خیابان های شهر چرام کارشناسی است؟! 8

شهردار در راس مسئول مستقیم همه امور فوق است که انصافا باصرف نظر از اشکالاتی که هر شخصی میتواند داشته باشد، جدیت و تلاش شهردار قابل تحسین بوده هرچند توقع است اشکالات هم به حداقل برسد.

مشخص شدن اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان چرام/انتصاب یک سرفاریابی بعنوان رئیس اعضای شورای شهرستان
دنبال کنید

 

خیابانهایی که از آسفالت  و در بعضی جاها روکش در زمان شهردار سابق جا مانده بودند،در چند روز اخیر کارشان انجام شد و کارآسفالت بعضی خیابانها به پایان رسید.

 

 

قطعا پایان کار شهرداری چرام هم نیست که تا اینجای کار فراوان تشکر داریم که(( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) را بجای آوردند و بدیبوسیله قدردان این تلاش هستیم .

 

خیابانهایی که گاها پر از چاله  بودند ودست انداز هایی که مشکلات زیادی ایجاد میکردند، اکنون از این وضعیت خارج شده اند و تا حدودی عبور را سهل تر کرده است اما اشکالی که در کار است ایجاد موانعیست که تعدادشان هم کم نیست . و بسیار هم آزاردهنده ساخته شده اند که با یک پرسش ساده میدانی از مردم نگرانی آنان قابل فهم است

 

اما سوال اینجاست که خیلی از این دست اندازها آیا واقعا ضروریست؟کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نظارت داشته اند ؟اگر پلیس نظارت داشته آیا چه میزان کارشناسی شده موانع ایجاد کرده اند ؟ وسوال مهم اینکه آیا شهرداری بدون مجوز پلیس راه میتواند ایجاد مانع کند؟ توضیح انکه اصطلاحا اگر نان نخورده ایم دیده ایم دست مردم٬ گرچه ما تخصصی در این خصوصرنداریم اما حداقل یکبار به مناطق واستانهای دیگر سفری داشته ایم  وکیفیت موانع را نیز دیده ایم .

 

مردم هم توجه کنند!

آسفالت خیابانی شهرداری و موانعی که چرام را زشت کرده است/ آیا موانع خیابان های شهر چرام کارشناسی است؟! 9
ما ضمن اینکه فرصت برای پاسخ را حق شهرداری میدانیم، اصرار داریم شهراری جهت رفاه حال مردم که مجریست نمی بایست با رفع مشکلی ٬مشکل دیگری را تحمیل کند و بقول تعدادی از مردم بعضی موانع با خودروها برخورد می کنند که شایسته بود کمی ملایم تر و باشیب مناسب تر موانع ایجاد می شدند.

واکنش معاون سازمان راهداری کشور به شکایت مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی از خبرنگاران
دنبال کنید

 

 

این درحالی است که برخی مواقع ایجاد موانع خیابانی به اصرار مردم بطور غیرکارشناسی و یا منفعت شخصی زده میشود که امیدواریم مردم نیز رعایت کنند.

 

 

همچنین ضمن تشکر ویژه از شهرداری برای آسفالت برخی خیابانها، در این خصوص تنها شهرداری مقصر نیست بلکه سایر ارگان های خدمات رسان نیز باید به هنگام حفاری با رعایت اصول از بیشتر شدن این چاله ها جلوگیری کنند و پس از اتمام کار نیز در پر کردن مسیر حفاری شده با استانداردهای تعریف شده دقت کنند تا برای  شهروندان و شهرداری مشکل ساز نشود.

 

 

با این حال لازم است شورای شهر و شهرداری به فکر چاره ای برای این وضعیت باشند چرا که این وضعیت به خاطر بارش های زمستانی و یخ زدگی بدتر از این نیز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

چرام
شهرداری چرام
چاله های خیابانی

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi