شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکبر گنجی نمونه یک انسان بی بند وبار است/جریان اصلاح طلب ها و اصول گرا ها مدت هاست که از بین رفته اند

رائفی پور با اشاره به اینکه هرکسی اصولی دارد گفت: بی مبناها مملکت مارا نابود کردند و اصلاح طلبی باید به معنی اصلاح کشور باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،سخنرانی دکتر رائفی پور با موضوع انقلاب اسلامی و مهدویت در سال حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آغاز شد . وی عنوان کرد: تمام تشکل های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39589
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

کرونا :

اکبر گنجی نمونه یک انسان بی بند وبار است/جریان اصلاح طلب ها و اصول گرا ها مدت هاست که از بین رفته اند
رائفی پور با اشاره به اینکه هرکسی اصولی دارد گفت: بی مبناها مملکت مارا نابود کردند و اصلاح طلبی باید به معنی اصلاح کشور باشد.
اکبر گنجی نمونه یک انسان بی بند وبار است/جریان اصلاح طلب ها و اصول گرا ها مدت هاست که از بین رفته اند 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،سخنرانی دکتر رائفی پور با موضوع انقلاب اسلامی و مهدویت در سال حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آغاز شد .

وی عنوان کرد: تمام تشکل های زمان دانشجوئی را در زمان خود تجربه کردم .

 

رائفی پور با اشاره به اینکه هرکسی اصولی دارد گفت:  بی مبناها مملکت مارا نابود کردند و اصلاح طلبی باید به معنی اصلاح کشور باشد.

 

رائفی پور افزود: اصول گرا اگر به منعی حفظ اصول باشد خوب است . جریان اصلاح طلبها و اصول گرا ها مدت هاست که از بین رفته است. الان جریان انقلاب و ضد انقلابی داریم.

 

وی با اشاره به اینکه دستگیری نه مچ گیری و این را باید مدنظر قرار دهیم، گفت: منصور نظری یک فساد را در قوه قضاییه تشخیص داد ولی در عوض به قاضی مورد نظر تذکر دادند ولی نظری را به زندان انداختند. 

 

رائفی پور ابراز داشت: قانون نباید نقض شود،زیرا  مملکت در اثر بی قانونی نابود می شود و باید قانون درست اجرا شود تا بفهمیم ایراد از اجرای آن است یا از خود قانون.

 

وی با بیان اینکه قانون هم در مواردی نیاز به اصلاح دارد، اظهار کرد: انقلابی بودن شاخصه های دارد که یکی از آن «مبنا داشتن» است، که اکثر مسوولین ما بی مبنا هستند.

 

رائفی پور افزود: اگر هر کس دیگری غیر از رهبری مسوولیت این کشور را بر عهده داشت امنیتی در این کشور نبود و بی اخلاقی ها مملکت را از بین می برد.

 

این فعال سیاسی عنوان کرد: نمونه انسان بی مبنا اکبر گنجی است که در سال ۱۳۶۰ در چهار راه ولیعصر تهران بخاطر افراط پونس در سر دختران می کوبید و در جای دیگر محسن رضایی را که فرمانده کل سپاه وقت بود را بازخواست می کرد،اکنون ببینید به کجا کشیده است و نمونه یک انسان بی بند وبار است.

 

وی ادامه داد: این رفتار ها متعلق به انقلاب نبود و متعلق به این شخص بود ولی مردم این رفتار ها را به انقلاب نسبت می دادند.

به مناسبت دهه ی فجر، جشنواره بزرگ فجر انقلاب در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار گردید.
دنبال کنید

 

رائفی پور ابراز داشت: رفتار های تند در اوایل انقلاب می خواست مملکت را از بین ببرد و رهبری با آن به شدت مقابله کرد.

 

این فعال فرهنگی سیاسی افزود: من نقد دارم از تفکر مسوولی که مدرنیته را به تهرانی بودن و شهرستانی بودن تقسیم می کند.

 

وی تصریح کرد: ذره ای شفافیت در خصوص نمایندگان مجلس نداریم، و هر دولتی نقاط ضعف و نقاط قوتی داشته اند، روحانی در توریسم و فروش نفت موفق بوده ولی در خصوص برجام با آن مخالف هستم.

 

رائفی پور عنوان کرد: یک ریال از جایی حقوق نمی گیرم و هیچ جا وابسته نیستم چون میخواهم صحبت کنم و حقایق را بازگو کنم، و بایکی از دوستان در پایین شهر تهران عطاری دارم.

 

این فعال سیاسی افزود: ابو مهدی مهندس رئیس بسیج عراق در زمان جنگ در ایران با عراقی ها می جنگید چون نژاد برای او مهم نبود ولی صدام مردم خود را با شعار اعراب و فارس به جنگ فرستاد و این نمونه بی مبنایی است.

 

وی گفت: از شکست برجام خوشحال نیستم چون پای مملکت ایران در میان است.

 

رائفی پور عنوان کرد: ببینید سکولارها با الهام چرخنده بازیگر سینما و تلوزیون که چادر پوشید چکار کردند! 

 

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی جزئی از انقلاب اسلامی است ولی انقلاب اسلامی جزیی از جمهوری اسلامی نیست. انقلاب اسلامی مثل سوریه و عراق که در سوریه به شدت ضد شیعه عمل می شود.

 

رائفی پور گفت: در انقلاب اسلامی نژاد پرستی وجود ندارد و نمونه آن رزمندگان شیعه ایرانی و عراقی درکنار هم با داعش می جنگیدند.

 

وی ادامه داد: کشور ما مهاجر بی سواد می گیرد و باسواد ها را مهاجرت میدهد!

 

رائفی پور یادآور شد: دیگر نمی توانید تهدید بستن کانال تنگه هرمز را به آمریکا و عربستان دهیم چون این تنگه را دور زدند.

 

وی بیان کرد: بودجه سال ۱۳۹۷ نزدیک به ۲۵۰ میلیارد دلار بسته شده است، در حالی که بودجه نظامی ما تنها ۷ میلیارد دلار است.

درخشش هنرمند چرامی در جشنواره کشوری "حوادث و سوانح" /رتبه اول در دست فرزند چرام+تصاویر
دنبال کنید

 

رائفی پور ابراز داشت: در صورتی که قطر در ماه اخیر نزدیک به ۱۰میلیارد دلار خرید نظامی داشت و عربستان هم چند ماه اخیر قریب ۱۰۰میلیارد دلار موشک و تجهیزات نظامی خریداری کرده است، آنوقت بعضی از افراد بی فکر میگویند چرا این همه بودجه برای سوریه و دفاع از کشور خرج می کنیم و  این نمونه غیرعقلانی و غیر منطقی بودن است.

 

وی گفت: مبلغ ۱۱۰هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم که این مبلغ را بردند و پس نیاوردند، آنوقت شما برای گرفتن یک وام ساده باید چه زجری بکشید.

 

رائفی پور عنوان کرد: پس جمهوری اسلامی. با انقلاب اسلامی فرق دارد.

 

وی گفت: انقلابی نگاه بالا به پایین ندارد و طلبی نیز از مردم ندارد.

 

رائفی پور افزود: دانشجو باید دنبال حقیقت باشد.

 

وی به موضوع مهدویت اشاره کرد و گفت: فلسطین کلید رمزآلود ظهور است. 

 

وی ابراز داشت: در کشور های دیگر وجود نیروی جوان یک فرصت است.

 

این فعال سیاسی ابراز داشت: قوانینی را به نمایندگی مجلس پیشنهاد دادم که اگر عملی می شد فساد از بین می رفت، و آن این بود که هرکس فسادی را گزارش می داد ۲۰ درصد جریمه آن را دریافت می کرد. 

 

پرسش و پاسخ دانشجویان و رائفی پور

 

وی در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در خصوص اولویت فرزندان شهید و جانبازان در پذیرش دانشگاه ها افزود: باید تراز اجتماعی برای همه یکسان باشد و در خصوص تحصیل و دانشگاه با این موضوع مخالف هستم ولی اعتقاد دارم از لحاظ معیشتی باید متفاوت باشند و به آنها رسیدگی شود‌ همانگونه که پدر خودم از سهمیه جانبازی خود استفاده نکرد و دنبال این موضوع نرفت.

 

دانشجوی دیگر گفت چرا با وجود اسلامی بودن انقلاب باز هم در برخی زمینه ها عقب گرد داریم؟ که رائفی پور در جواب گفت: انقلاب اسلامی باسرعت زیاد در حال پیشرفت است، ولی جمهوری اسلامی در برخی موارد مخصوصا در قوانین ایراد دارد.

 

انتهای پیام/۲۰۰ صبح زاگرس 

رائفی پور

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi