پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بودجه ۹۷ خالی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه شهر باشت: امام جمعه شهرستان باشت گفت: در بودجه ۹۷ جای سیاست های بودجه ای اقتصاد مقاومتی خالی است و خیلی به آن توجه نشده ،مصداق بودجه کشور بر این اساس که قیمت نفت بالاتر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  حجت السلام عبد الرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39558
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

کرونا :

بودجه ۹۷ خالی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است
بودجه ۹۷ خالی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است 3
امام جمعه شهر باشت:
امام جمعه شهرستان باشت گفت: در بودجه ۹۷ جای سیاست های بودجه ای اقتصاد مقاومتی خالی است و خیلی به آن توجه نشده ،مصداق بودجه کشور بر این اساس که قیمت نفت بالاتر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  حجت السلام عبد الرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان ضمن اشاره به بودجه پیشنهادی سال ۹۷ دولت به مجلس تصریح کرد: از اینکه بودجه را نمایندگاه زود به مجلس ارائه دادند جای تقدیر و تشکر دارد ،چند نکته در این باره باید مد نظر قرار بگیرد تا منافع مردم حفظ شود .

 

 

وی افزود: در  بودجه ۹۷ جای سیاست های  بودجه ای اقتصاد مقاومتی خالی است و خیلی به آن توجه نشده ،مصداق بودجه کشور بر این اساس که قیمت نفت  بالاتر گرفته شده ولی در سیاست اقتصاد مقاومتی قرار بر این بود که نیاز کشور را بر نفت و بودجه نفتی کم کنیم و به سمت تولید ملی پیش برویم .

 

 

حجت السلام عبودی عنوان کرد: جای بودجه برنامه ششم هم در این بودجه ۹۷خالی است در صورتی که صراحت قانون باید بودجه ای که تصویب می شود بر اساسی برنامه ششم توسعه ملی باشد  که غیر از این موضوع هم خلاف قانون است و در ساست ها نمیتوانیم خوب عمل کنیم.

 

 

امام جمعه باشت در ادامه به گران شدن حامل های انرژی اشاره و اظهار کرد: طبیعی است در هر سال در هر کشوری مقداری از نظر قیمت افزایش داشته باشد.اما با توجه به وضع ضعیف اقتصادی مردم میطلبد که تجدید نظر هایی شود .به نظر می رسد که اگر دولت(نه تنها دولت فعلی بلکه همه دولت ها)  و همه نهاد ها خرج و مخارج اضافی را جمع کنند که به عنوان مثال همایش ها هزینه های میلیاردی دارند و سمینارهایی که نتیجه ای هم ندارد را کم کنند.

مجتمع آبرسانی روستاهای نایین به زودی احداث شود
دنبال کنید

 

 

حجت السلام عبودی در ادامه بیان کرد: در بودجه ۹۷ هزینه عمرانی کم شده و هزینه جاری دستگاه های دولتی زیاد شده است،در بحث حقوق های نجومی و پاداش های میلیاردی جلوی این کارها گرفته شود.

 

 

این خطیب جمعه تصریح کرد: در بحث حقوق های نجومی قوه قضایه خوب شروع کرد و مورد هجمه های زیادی هم قرار گرفته است،اما معتقدیم دستگاه قضایی باید خیلی مقتدرتر عمل کند.

 

 

وی افزود: در دولت های قبلی هم هقوق های نجومی سه هزار میلیارد تومانی و هشت هزار میلیارد تومانی هم بوده،به مردم گزارش دهید که نتیجه این اختلاس ها و حقوق های نجومی چه شد؟!؟

 

 

امام جمعه باشت گفت: خاوری بزرگترین ضربه را به کشور زده و به کانادا فرار کرده است که حکم وی را ۲۰سال حبس زده اند،آیا کسی که این همه ضربه به کشور زده است باید تنها محکوم به بحس شود؟!؟از نظر حکم ، قانون و شرع باید وی را اعدام کرد.

 

 

خطیب جمعه باشت به طرح سوالاتی عنوان کرد:  چند نفر از مفسدان اقتصادی را اعدام کردید که مردم ببینند؟ چند نفر از اختلاس گران بانک را جلوی همان بانک اعدام کردید که درس عبرت سود؟

 

 

حجت الاسلام عبودی اظهار کرد: از جیب مردم بیچاره پول میگیرید و یک عده مبگیلیارد میلیارد دزدی می کند.اگر جلوی این عده گرفته شود هیچ نیازی به افزایش حامل های انرژی نیست .

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi