جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۷ طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

یاسوج- معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای هفت طرح بزرگ اقتصادی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم استان خبر داد. به گزارش قدس آنلاین، مجید محنایی عصر امروز در نشست مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با قائم مقام بنیاد برکت در رابطه با تفاهم‌نامه‌ای که این بنیاد سال گذشته در راستای محرومیت‌زدایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39520
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

کرونا :

۷ طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

۷ طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود 3

یاسوج- معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای هفت طرح بزرگ اقتصادی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مجید محنایی عصر امروز در نشست مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با قائم مقام بنیاد برکت در رابطه با تفاهم‌نامه‌ای که این بنیاد سال گذشته در راستای محرومیت‌زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد منعقد کرد، اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد هفت طرح بزرگ اقتصادی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم استان اجرایی شود که متأسفانه تاکنون هیچکدام از این طرح‌ها عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه مقرر شد بنیاد برکت حدود ۱۸۰ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کند، افزود:  طرح مشارکت و سرمایه‌گذاری صنایع دستی در بخش دیشموک با هدف پوشش ۴۰ روستا با ظرفیت اشتغال برای ۲۷۰ نفر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان یکی از جمله این طرح‌ها است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت و سرمایه‌گذاری در احداث مجتمع ۴۰۰ تنی پرورش ماهی و زنجیره کامل بسته‌بندی، سردخانه و فروش با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های بنیاد برکت در استان عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم خواستار یک فرصت ۲۰ روزه برای بررسی ظرفیت‌های استان برای اجرای طرح‌های بنیاد برکت شد و اظهار داشت: براساس مفاد قرارداد انتظار می‌رود اجرای طرح‌های توانمندسازی در مناطق محروم استان با جدیت پیگیری و محقق شود.

علی‌محمد احمدی افزود: کمک‌های فنی و اعتباری به استان تخصیص داده شده که در صورت مشارکت بنیاد برکت و بسیج دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی می‌توان زمینه ایجاد اشتغال را در استان فراهم کرد.

هیچ چیز نمی تواند مرجع فتنه 1388 را تغییر دهد
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برنامه مشترک بنیاد برکت و استان باید دارای پیوست و جدول زمانی باشد تا بتوان در فرصت تعیین شده این برنامه را اجرا کند.

منبع: تسنیم

لینک منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi