پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

احیاء برنامه اعزام روحانیون در شبهای جمعه به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارکنان این اداره کل گفت: احیاء برنامه اعزام مبلغین و روحانیون در شب های جمعه به روستاها در دستور کار قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به وضعیت فرهنگی استان و استقبال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39446
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

احیاء برنامه اعزام روحانیون در شبهای جمعه به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارکنان این اداره کل گفت: احیاء برنامه اعزام مبلغین و روحانیون در شب های جمعه به روستاها در دستور کار قرار گرفت.

احیاء برنامه اعزام روحانیون در شبهای جمعه به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به وضعیت فرهنگی استان و استقبال چشمگیر مردم از برنامه های فرهنگی و مبلغین اعزامی در مناسبتهای مذهبی گفت: در استان قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی متعددی وجود دارد که با برنامه ریزی و هماهنگی می توان از این فرصت ها در تقویت و گسترش فرهنگ دینی استفاده کنیم وی افزود: همانگونه که دشمنان و بدخواهان چه در داخل و چه در خارج در جهت تخریب و تضعیف فرهنگ دینی از همه فرصت ها استفاده می‌کنند و با برنامه ریزی های دقیق سعی در گسترش ابعاد تهاجم دارند به همان موازات بلکه بیشتر باید موالظب و مراقب بود و در جهت خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان اهتمام کنیم.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد:با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت استان در روستاها هستند، ضرورت دارد در راستای تقویت فرهنگ دینی روستاها برنامه ها و طرح های جامع و موثر طراحی و اجرا نماییم و از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

برازش تصریح کرد: در همین خصوص برنامه اعزام روحانیون در شبهای جمعه به روستاهایی که اغلب مبلغ و یا روحانی ندارند، در دستور کار اداره تبلیغات استان قرار گرفته است و طی هفته های آینده این برنامه اجرایی خواهد شد. مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: در جهت اجرای این برنامه نیازمند به مساعدت مسئولین و همکاری و مشارکت دیگر دستگاه ها هستیم.

رئیس دبیرستان‌های علوم و معارف صدرای مرکز از دبیرستان علوم و معارف صدرای دهدشت بازدید کرد.
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi