پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عمان نقشی برجسته در حل وفصل مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است/ ایران از قبله نخست مسلمانان دفاع می کند

امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر عمان در تهران: عمان نقشی برجسته در حل وفصل مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است/ ایران از قبله نخست مسلمانان دفاع می کند سرویس بین الملل دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39438
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

کرونا :

عمان نقشی برجسته در حل وفصل مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است/ ایران از قبله نخست مسلمانان دفاع می کند
امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر عمان در تهران:

عمان نقشی برجسته در حل وفصل مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است/ ایران از قبله نخست مسلمانان دفاع می کند

سرویس بین الملل
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل صبح امروز (یکشنبه ۱۹ آذرماه) با سعود بن احمد البروانی سفیر عمان در تهران با دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه روابط مثبت میان دو کشور ایران و عمان گفت: روابط ممتاز و دوستانه ای در همه عرصه ها بین تهران و مسقط برقرار است. 

وی در ادامه افزود: عمان نقش برجسته ای در کمک به حل و فصل مسائل و مشکلات  منطقه ای و بین المللی داشته است که ما از این نقش ارزشمند قدر دانی می کنیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور  آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره  از حقوق ملت مظلوم فلسطین  و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قدس متعلق به جهان اسلام و همه کشورهای اسلامی است و ما در کنار دیگر کشورهای اسلامی مخالف شکل گیری چنین اقدامی هستیم.

 

سعود بن احمد البروانی: لزوم تداوم مشورت های پارلمانی و سیاسی ایران و عمان برای حل بحران های منطقه ای

سعود بن احمد البروانی سفیر عمان در تهران نیز در این دیدار با استقبال از افزایش تماس های مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور؛ تداوم مشورت های پارلمانی و سیاسی دو کشور را در کمک به حل بحران های منطقه ای سازنده دانست.

جلسات علنی سه‌شنبه مجلس به بحث نظارتی اختصاص می‌یابد
دنبال کنید

وی همچنین بر بکارگیری راه حل سیاسی و گفتگو جهت برون یافت از مشکلات منطقه تاکید کرد.

 طرفین در این دیدار در رابطه با برخی مسائل مورد علاقه بحث و تبادل نظر کردند./

پایان پیام

یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱

عمان نقشی برجسته در حل وفصل مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است/ ایران از قبله نخست مسلمانان دفاع می کند دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران هموارهاز حقوق ملت مظلوم فلسطینو جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و خواهد کرد. http://media.icana.ir/Image/2017/12/201712101715826266_Thum.jpg£دیدار سفیر عمان در تهران با حسین امیرعبداللهیان£ عمان,نقشی,برجسته,در,حل,وفصل,مشکلات,منطقه‌ای,و,بین‌المللی,داشته,است/,ایران,از,قبله,نخست,مسلمانان,دفاع,می,کند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi