شماره : 39413
۱۸ / ۹ / ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

همایش های نقش فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم خانواده در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش های عفاف و حجاب در سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان در مهرماه ۹۶ و لزوم توجه به

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش های عفاف و حجاب در سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود.

همایش های نقش فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم خانواده در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود 3

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان در مهرماه ۹۶ و لزوم توجه به مقوله عفاف و حجاب برگزاری همایش های عفاف و حجاب در دستور کار ادارات استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی مقدمات کار را فراهم کرده و با هم اندیشی با صاحب نظران این بخش در دانشگاه و حوزه تدابیر لازم را برای نحوه برگزاری همایش های عفاف و حجاب در استان اندیشید.

برازش اضافه کرد: علاقمندان می توانند پس از فراخوان عمومی مقالات خود را در موضوعات مطرح شده به دبیرخانه همایش مستقر در اداره کل ارسال کنند و به افراد برتر جوایز کمک هزینه به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با ارزیابی و بررسی‌های داوران و کارشناسان و صاحب نظران هشت مقاله برتر انتخاب و در همایش عفاف و حجاب ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: برای بهره‌مندی و استفاده بیشتر شرکت‌کنندگان در این همایش ها از سخنرانان و صاحب نظران دانشگاه، حوزه، فرهنگ و.. . دعوت به عمل امده است.

برازش تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، پوشاک با موضوع حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های جانبی همایش های عفاف و حجاب در شهرستان ها است.

حجت‌الاسلام برازش اضافه کرد: این همایش تنها به منظور تثبیت و استمرار فرهنگ عفاف و حجاب در استان کهگیلویه و بویراحمد که از گذشته عنایت به این مهم از سوی مردم به‌ویژه جامعه بانوان وجود داشته برگزار شده و پشتوانه علمی و فرهنگی برای دیگر استان‌های کشور است.

« مجلس » مهد کودک یا مدرسه ی پیرمردها نیست !
دنبال کنید

خوشبختانه استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه برکت فرهنگ اصیل شیعه و یکدستی این فرهنگ دینی در کنار باورهای دینی و قومی که توامان شده مشکلی در زمینه عدم عنایت به مقوله حجاب از سوی جامعه بانوان وجود ندارد و بانوان استان الگوی عملی برای همه بانوان سراسر کشور از حیث رعایت عفاف و حجاب هستند.

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 39413 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 18 آذر 1396 ساعت ۰۰:۰۰:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر