پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار تهران: بهداشت و سلامت مردم از دغدغه های مهم دولت است

ˈسیدحسین هاشمیˈ روز دوشنبه دربازدید از بیمارستان در دست ساخت 130تختخوابی شهدای پاکدشت گفت : یکی از مهمترین مسائلی که همواره در دستور کار مسوولان و دولتمردان در دولت یازدهم قرار داشته ، رسیدگی به امر سلامت و بهداشت مردم است که اجرای طرح بیمه سلامت در این راستا صورت گرفته است . وی گفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3903
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

کرونا :

استاندار تهران: بهداشت و سلامت مردم از دغدغه های مهم دولت است

استاندار تهران: بهداشت و سلامت مردم از دغدغه های مهم دولت است 4

ˈسیدحسین هاشمیˈ روز دوشنبه دربازدید از بیمارستان در دست ساخت 130تختخوابی شهدای پاکدشت گفت : یکی از مهمترین مسائلی که همواره در دستور کار مسوولان و دولتمردان در دولت یازدهم قرار داشته ، رسیدگی به امر سلامت و بهداشت مردم است که اجرای طرح بیمه سلامت در این راستا صورت گرفته است .

وی گفت : با توجه به تعهداتی که دولت در اجرا و بهره برداری از بیمارستان شهدای پاکدشت ارائه کرده ، پیمانکاران طرح با تمام توان و ظرفیت مشغول به فعالیت بوده و تلاش دارند تا هفته دولت اجرای این کار را به اتمام رسانده و زمینه بهره برداری از آن را فراهم آورند .

وی افزود : تجهیز این بیمارستان نیز جزو تعهدات وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی است و با تکمیل این پروژه کار تجهیز نیز انجام شده و تلاش می گردد این بیمارستان مهم پاکدشت ، در هفته دولت به بهره برداری رسد.

فرماندار شهرستان پاکدشت نیز در رابطه با اهمیت اجرای این طرح بیمارستانی گفت : احداث و تکمیل پروژه بیمارستان شهرستان از مهمترین نیازهای درمانی پاکدشت است .

علیرضا قاسمی فرزاد گفت : احداث بیمارستان در دست احداث 130تختخوابی شهدای پاکدشت از اساسی ترین نیازهای مردم است و میتواند بسیاری از کمبودهای بخش بهداشت و درمان پاکدشت را برطرف نماید .

وی گفت : قرار گرفتن شهرستان پاکدشت در مسیر جاده ترانزیتی بزرگراه امام رضا(ع)و عبور تعداد زیادی از زائران حضرت امام رضا(ع) در طول سال از این شهرستان ، ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را بیش از پیش نمایان می سازد ضمن این که مردم این شهرستان نیز از امکانات پیشرفته درمانی بی بهره می باشند .

سرنوشت مبهم پرداخت ودیعه‌های تلفن ثابت و همراه
دنبال کنید

وی گفت : احداث و تکمیل بیمارستانهای 130 تختخوابی شهدای پاکدشت ، بسیاری از دغدغه های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را برطرف می کند و این امر در سایه تلاش و همت بالای مدیران استانی و وزارت راه وشهرسازی میسر خواهد شد .

تهرام564/7254 / 1539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
استاندار تهران: بهداشت و سلامت مردم از دغدغه های مهم دولت است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi