چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاوت تطبیقی حقوق شامل مدیران ارشد و نمایندگان مجلس نمی‌شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست کمیسیون را تشریح کرد. به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، غلامرضا تاجگردون با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات اظهار داشت: در زمینه تهاتر قیر بحث های بسیاری صورت گرفت، دغدغه اعضای کمیسیون این است که قیر رایگان به صورت عادلانه در بین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39012
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

کرونا :

تفاوت تطبیقی حقوق شامل مدیران ارشد و نمایندگان مجلس نمی‌شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، غلامرضا تاجگردون با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات اظهار داشت: در زمینه تهاتر قیر بحث های بسیاری صورت گرفت، دغدغه اعضای کمیسیون این است که قیر رایگان به صورت عادلانه در بین استان ها توزیع شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین جهت گزارشی از سازمان شهرداری ها دریافت شد تا مشخص شود هر استان به چه میزان قیر نیاز دارد یا حتی مشخص شود به قیر نیاز دارند یا ماشین آلات، به همین جهت قرار شد گزارش جمع بندی شده ای از اعتبارات قیر رایگان به کمیسیون ارائه شود تا حقی از استان ها در این زمینه ضایع نشود.

نماینده مردم گچساران در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: همچنین در زمینه توزیع آب رسانی به روستاها نیز بحث و گفت و گویی صورت گرفت، چرا که دولت از اعتبار صندوق توسعه ملی به دو استان اعتبارات ویژه اختصاص داده است که مورد اعتراض نمایندگان بود.

وی توضیح داد: به همین جهت مقرر شد دولت جدولی از توزیع اعتبارات و ردیف‌های بودجه‌ای برای آب رسانی به روستاها را به کمیسیون ارائه دهد تا از منابع دیگر به استان ها کمک شود با این کار تعادل در توزیع اعتبار و آب در همه استان ها رعایت می شود، همچنین تاکید شد که اگر دولت چنین جدولی را ارائه ندهد به عنوان تخلفی به صحن علنی گزارش خواهد شد.

تاجگردون با اشاره به دستور دیگر نشست کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: اعضای کمیسیون مجددا بر بحث بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۶ تاکید کردند، این بند به تفاوت تطبیق حقوق کارکنان دولت بر می گردد که به هیچ عنوان مشمول مدیران ارشد و نمایندگان مجلس نمی شود.

تاجگردون میهمان استان لرستان
دنبال کنید

به گزارش خانه ملت، وی ادامه داد: اخیرا یکی از نمایندگان در مصاحبه ای به دور از اخلاق حرفه ای عنوان کرده است که اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در حال تنظیم متنی برای افزایش حقوق نمایندگان مجلس و مادام العمر کردن آن هستند، در حالی که تفاوت تطبیقی تنها شامل حال کارکنان دولت می شود و قانون موضوع را از حقوق مدیران ارشد منسوخ کرده است.

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi