پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بعضی ها در زمین دشمن توپ می زنند/استکبار،از علم موشکی ایران ترس دارد

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به سردرگمی استکبار جهانی عنوان کرد: دنیای استکبار در خصوص علم موشکی ایران سردرگم است و تلاش می کنند که جلوی این تکنولوژی را بگیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛  حجت الاسلام سید نورالله جنتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38942
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

کرونا :

بعضی ها در زمین دشمن توپ می زنند/استکبار،از علم موشکی ایران ترس دارد
مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به سردرگمی استکبار جهانی عنوان کرد: دنیای استکبار در خصوص علم موشکی ایران سردرگم است و تلاش می کنند که جلوی این تکنولوژی را بگیرد.
بعضی ها در زمین دشمن توپ می زنند/استکبار،از علم موشکی ایران ترس دارد 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛  حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ایجاد فرصت ها و چالش های چرام بیان کرد:هر کشوری برای توسعه نیازمند فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها است و باید در این مورد اولویت بندی شود.

 

وی افزود:سازمان اوقاف برنامه های خود را بر همین اساس و موقوفات علمی برنامه‌ریزی کرده است.

 

جنتی پور عنوان کرد: بسیاری از کشورها همانند ما منابع ندارند اما با سرمایه گذاری بر روی افراد با استعداد منابع مهمی را صادر می کنند.

 

 

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به سردرگمی استکبار جهانی عنوان کرد: دنیای استکبار در خصوص علم موشکی ایران سردرگم است و تلاش می کنند که جلوی این تکنولوژی را بگیرد.

 

وی افزود:استکبار می‌داند که هدف، پیشرفته این موضوع دفاع از مظلومان است و به همین خاطر ترس دارد.

 

جنتی پور اضافه کرد:رشد علم و فناوری یک مرجع بزرگ است که اگر در دست هرکسی باشد،میتواند بر سایر حوزه ها می توانند تسلط پیدا کنند.

 

وی اضافه کرد:وقف در این زمینه می تواند نقش خوبی ایفا کند و استان ما ثابت کرده است که ظرفیت و موقوفات فراوانی دارد و با ورود به این استان چنین ظرفیتی را مشاهده می کنید.

ترامپ و ماکرون درباره مقابله با فعالیت‌های حزب‌الله و ایران توافق کردند
دنبال کنید

 

 مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد:همه باید دست به دست هم دهیم تا جامعه ما آگاه تر شود و برای فرزندان نخبه و با استعداد ما زیرساختار فراهم شود.

 

 این مسئول در ادامه گفت:ما می دانیم که علیه وقف، تبلیغات سوء می شود زیرا که برخی دوستان در زمین دشمن توپ می‌زنند و بزرگترین صدمات را به وقت کشور زدند .

 

 

وی افزود: بنیاد پهلوی موقوفات متعددی را به نیروهای خودشان واگذار کرد که امام راحل با فتوای برگرداندن این موقوفها، برخی از آنها را به حالت اول برگرداند.

انتهای پیام/

مدیر کل اوقاف
چرام
موشکی

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi