جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرهنگسرای چرام مطالبه به حق مردم است/دهبانی در گفتگو با خبرنگار چرام:منظورم از نوپایی چرام بحث فرهنگی نبوده بلکه مدت شهرستانی مدنظر بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت : بیان فرهنگسرای چرام خواسته ی به حق مردم است و حتما باید پیگیری و استارت این کار باید در خود شهرستان زده شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سومین سوگواره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38863
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

کرونا :

فرهنگسرای چرام مطالبه به حق مردم است/دهبانی در گفتگو با خبرنگار چرام:منظورم از نوپایی چرام بحث فرهنگی نبوده بلکه مدت شهرستانی مدنظر بود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت : بیان فرهنگسرای چرام خواسته ی به حق مردم است و حتما باید پیگیری و استارت این کار باید در خود شهرستان زده شود.
فرهنگسرای چرام مطالبه به حق مردم است/دهبانی در گفتگو با خبرنگار چرام:منظورم از نوپایی چرام بحث فرهنگی نبوده بلکه مدت شهرستانی مدنظر بود 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سومین سوگواره منطقه ای شعر آئینی مشک تشنه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و شاعرانی از استان های اصفهان و بوشهر و شیراز و خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی اداره ارشاد چرام برگزار شد،بیان کرد:در چنین آیینی جای خالی مرحوم دکتر ولوی احساس می شود.

 

 

دهبانی افزود :اشعار و جلسات شعر آیینی یکی از برنامه های اداره کل ارشاد اسلامی استان است که در دستور کار قرار داده ایم.

 

 

وی در ادامه گقت: از ظرفیت چنین برنامه های که در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود ،باید برای ترویج آئین های دینی استفاده شود .

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری این آئین در چرام افزود : از اینکه شهرستان چرام دارای چنین ظرفیتی است که چنین برنامه ای را در این سطح برگزار می کند،احساس خوشحالی میکنم.

 

 

 

دهبانی گفت : با توجه نیازهایی که مردم دارند ، وظیفه ما است که با برگزاری چنین برنامه هایی به افزایش سطح آگاهی های مردم در زمینه آئین های دینی کمک کنیم.

 

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به گلایه های مدیر ارشاد شهرستان اشاره کرد و گفت :بیان فرهنگسرای چرام خواسته ی به حق مردم است و حتما باید پیگیری و استارت این کار باید در خود شهرستان زده شود.

تامین اینترنت روستاها وظیفه شرکت مخابرات نیست/تامین باطری اضطراری دکل های مخابراتی بهمئی تا دو ماه آینده
دنبال کنید

 

 

دهبانی در پایان مراسم به خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی گفت : در خصوص فرهنگسرای شهر ما فقط مجری هستیم و باید مجموعه ای از دستگاه های شهرستان بویژه در استان تصمیم به اجرای این پروژه بگیرند و ما هم با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

 

 

وی افزود:مسئولان شهرستان با هماهنگی ی توانند چنین مشکلی را حل و فصل کنند.

 

 

این مسئول گفت:منظورم از نوپابودن چرام،تاریخ و مدت شهرستان بودن چرام بود نه نوپایی فرهنگی.

 

انتهای پیام/

دهبانی پور
کهگیلویه و بویراحمد
رضا دهبانی‌پور

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi