شماره : 38844
۲۶ / ۸ / ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

هفته ی عجیب /گچساران و حوادث بی صدا

چپ شدن ماکسیما در بلوار اصلی دوگنبدان بامداد امروز و ساعت ۴ سانحه رانندگی دیگری در ادامه سوانح چند روز اخیر گچساران به وثقوع پیوست که طی آن یک دستگاه خودروی ماکسیما به علت سرعت زیاد از بلوار اصلی شهر دوگنبدان منحرف و چپ کرد. براساس اطلاعات رسیده در این سانحه رانندگی آسیب جانی به

چپ شدن ماکسیما در بلوار اصلی دوگنبدان

بامداد امروز و ساعت ۴ سانحه رانندگی دیگری در ادامه سوانح چند روز اخیر گچساران به وثقوع پیوست که طی آن یک دستگاه خودروی ماکسیما به علت سرعت زیاد از بلوار اصلی شهر دوگنبدان منحرف و چپ کرد.

براساس اطلاعات رسیده در این سانحه رانندگی آسیب جانی به سرنشین ماکسیما وارد نشد ولی وی دچار جراحات کمی از ناحیه بینی شد که توسط اورژانس ۱۱۵ گچساران به بیمارستان شهید رجایی انتقال داده شد.

 

۱۲ مصدوم در واژگونی اتوبوس در جاده بی‌بی حکیمه گچساران

جلال‌پوران‌فر،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهکیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: این سانحه رانندگی شب گذشته در محور بی‌بی حکیمه(س) گچساران روی داد که در آن یک دستگاه اتوبوس حامل زائران بی‌بی حکیمه(س) واؤگون شده و ۸ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این اتوبوس ۴۳ مسافر داشت که ۸ نفر از مسافران ان دچار مصدویت شدند که ۳ نفر از آنها توسط اورژانس دیلم پایگاه مظفری به دیلم انتقال داده شدند و ۳ نفر دیگر نیز توسط پایگاه بی‌بی حکیمه(س) درمان و ۲ نفر دیگر نیز توسط آمبولانس شرکت نفت که در بی بی ‌حکیمه مستقر بود به گچساران اعزام شدند.

وی تصرح کرد: چهار نفر دیگر نیز در همان مکان درمان سرپایی شدند.

پوران‌فر یادآور شد: این اتوبس حامل زائرانی از شهر یاسوج به مرقد مطهر بی‌بی حکیمه(س) بوده است.

 

چپ کردن شدید پژو ۴۰۵ در فلکه فرودگاه گچساران

یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل خودرو در نزدیکی فلکه فرودگاه گچساران از خیابان منحرف و چپ کرد.

پژمان بارون زاده به عنوان سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران معرفی شد
دنبال کنید

در این سانحه خودروی پژو دچار خسارت شدید شد اما این حادثه خسارات جانی نداشت و سرنشینان آن که سه زن و یک مرد بودند مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند.

 

خودکشی ….. بی صدا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 38844 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 26 آبان 1396 ساعت ۱۴:۳۲:۰۳
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر