شماره : 38823
۲۵ / ۸ / ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

بصیرت لازمه شناخت لایه های آشکار و مخفی دشمنی دشمنان است

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بصیرت لازمه شناخت لایه های اشکار و مخفی دشمنی دشمنان است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان در سخنانی با

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بصیرت لازمه شناخت لایه های اشکار و مخفی دشمنی دشمنان است.

بصیرت لازمه شناخت لایه های آشکار و مخفی دشمنی دشمنان است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان در سخنانی با تاکید بر تجهیز کارگزاران نظام اعم از نظامی و غیرنظامی، به سلاح علم و عمل اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت اسلام و رهبری حکیمانه ولی فقیه الگوی کاملی برای عالمیان ترسیم نموده بطوری که روز بروز علاقه و توجه آزادی خواهان و حتی مسلمانان به نظام ما بیشتر می‌شود.

وی افزود: همانطور که امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود اشاره کردند حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است و بر همه فرض است که به هر وسیله ممکن از نظام دفاع کنند.

برازش بصیرت را لازمه دفاع معقول و مؤثر ذکر کرد و گفت: دشمنان برای مقابله با نظام از همه شیوه ها و ترفندها استفاده می‌کنند و از طرق مختلف این شیوه ها را انجام می دهند.

برازش خاطر نشان کرد: در مواقعی بعلت مواضع مرموزانه دشمن ممکن است سردرگمی پیش بیاید و نتوان متوجه توطئه های دشمنان شد لذا در این مواقع بصیرت چاره کار است و جز با بصیرت نمی توانیم از لایه های آشکار و یا پنهان از دشمنی دشمنان مطلع شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: در این برهه از زمان و در شرایط کنونی دشمن ناچار است در قالب ها و عناوین دیگری به میدان بیاید، لذا باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار و مواظب و مراقب رفتار دشمان باشیم.

با حضور دکترخادمی دانشکده فنی و مهندسی پیام نور کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد
دنبال کنید

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 38823 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت ۰۰:۰۰:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر