پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته شده از متن انقلاب اسلامی

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلیویه و بویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته شده از متن انقلاب اسلامی است. به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38819
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته شده از متن انقلاب اسلامی

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلیویه و بویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته شده از متن انقلاب اسلامی است.

سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته شده از متن انقلاب اسلامی 3

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: فرهنگ دینی و تعالیم مذهبی پشتوانه اصلی نظام اسلامی ما، با هدف تعالی روح و اهتزاز پرچم توحید و عدالت در سراسر گیتی است به همین دلیل تقویت فرهنگ دینی و احیاء ارزشهای مذهبی تقویت نظام اسلامی ما است.

وی با اشاره به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج و گسترش فرهنگ دینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام خمینی (ره ) و در راستای احیاء و تقویت دین و مذهب شکل گرفت و از بدو تاسیس تاکنون خدمات فرهنگی زیاده انجام داده و انشاالله با قوت و قدرت این روند را ادامه خواهد داد.

برازش تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر خلاف دیگر انقلاب ها، کاملا فرهنگی است و سازمان تبلیغات که برگرفته از انقلاب اسلامی است با ملاحظه ماهیت و انتظارات و اولویت های نظام اقدام می‌کند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi