پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اقدامات سعودی علیه قطر یک خطای استراتژیک است

امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر قطر در تهران: اقدامات سعودی علیه قطر یک خطای استراتژیک است سرویس بین الملل دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما با تهدید،‌ و اعمال فشار در روابط بین کشورها مخالفیم و معتقدیم این اقدامات خودسرانه و مغایر حقوق بین الملل  به بی­ ثباتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38814
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

کرونا :

اقدامات سعودی علیه قطر یک خطای استراتژیک است
امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر قطر در تهران:

اقدامات سعودی علیه قطر یک خطای استراتژیک است

سرویس بین الملل
دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما با تهدید،‌ و اعمال فشار در روابط بین کشورها مخالفیم و معتقدیم این اقدامات خودسرانه و مغایر حقوق بین الملل  به بی­ ثباتی و ناامنی در منطقه منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی ­بن حمد علی السلیطی سفیر قطر در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل دیدار کرد.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از توسعه مناسبات دو کشور، آمادگی مجلس شورای اسلامی را برای کمک به تقویت همکاری­های دو کشور مورد تأکید قرار داد.

امیرعبداللهیان از اقداماتی که علیه دولت و ملت قطر از طرف برخی همسایگان انجام شده است، ابراز تأسف کرد.

دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما با تهدید،‌ و اعمال فشار در روابط بین کشورها مخالفیم و معتقدیم این اقدامات خودسرانه و مغایر حقوق بین الملل  به بی­ ثباتی و ناامنی در منطقه منجر خواهد شد.

امیرعبداللهیان گفت: اقدامات سعودی علیه قطر یک خطای استراتژیک به شمار می­رود.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: ما ثابت کرده­ایم دوست دوران سخت کشورهای منطقه هستیم. حوادث اخیر در قبال قطر و لبنان نشان داد روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه می­تواند مانع از آتش افروزی­ بیگانگان و فتنه­‌گری آنها میان کشورهای منطقه شود.

امیرعبداللهیان با ابراز تأسف از وادار کردن سعد حریری به اعلام استعفای خود از مبدأ ریاض گفت: تجربه نشان می­ دهد مداخلات خارجی به سود امنیت و ثبات منطقه نبوده و در هر جا که بیگانگان در منطقه دخالت کرده­اند‌، برای چند دهه ناامنی به بار آورده­اند.

علی­ بن­ حمد علی السلیطی سفیر قطر در ادامه این دیدار گفت: قطر همواره روابطی متین با جمهوری اسلامی ایران داشته و اکنون این روابط برادرانه در مسیر خوبی قرار گرفته است. وی با اشاره به تحولات و بحران­های موجود افزود: تحولات منطقه به گونه­ای پیش می­رود که نگران کننده است.

سفیر قطر اظهار داشت: قطر در مقابل تهدید و فشارها ایستادگی کرده و همواره از مسیر گفتگو برای رفع سوء تفاهمات استقبال کرده­ است. وی با اشاره به مناسبات رو به رشد دو کشور افزود: همکاری­های پارلمانی دو کشور مورد توجه قطر می­باشد./

پایان پیام

بهایی پور:گلم تقدیم به مردم گچساران و پدر عزیزم
دنبال کنید

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷

اقدامات سعودی علیه قطر یک خطای استراتژیک است دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما با تهدید،‌ و اعمال فشار در روابط بین کشورها مخالفیم و معتقدیم این اقدامات خودسرانه و مغایر حقوق بین الملل  به بی­ ثباتی و ناامنی در منطقه منجر خواهد شد. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711102311191826_Thum.jpg£دیدار حسین امیرعبداللهیان با سفیر قطر£ اقدامات,سعودی,علیه,قطر,یک,خطای,استراتژیک,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi