جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برنامه‌های اجرایی هفته بسیج مسنضعفان در شهرستان چرام تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام از برنامه های هفته بسیج مسنضعفان در شهرستان چرام خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، سید حمزه محقق زاده  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام در جلسه هماهنگی هفته بسیج مستضعفان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،گفت:امروز انقلاب برکات زیادی داشته که یکی از آنها بسیج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38804
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

کرونا :

برنامه‌های اجرایی هفته بسیج مسنضعفان در شهرستان چرام تشریح شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام از برنامه های هفته بسیج مسنضعفان در شهرستان چرام خبر داد.
برنامه‌های اجرایی هفته بسیج مسنضعفان در شهرستان چرام تشریح شد 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، سید حمزه محقق زاده  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام در جلسه هماهنگی هفته بسیج مستضعفان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،گفت:امروز انقلاب برکات زیادی داشته که یکی از آنها بسیج است و سایرکشورهای دنیا هم که ازاین تفکر بهره برده اند، توانسته اند درمقابل مستکبرین مقاومت کنند.

 

 

وی بابیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون جانفشانی های رزمندگان و شهدا هستیم، اظهار داشت:گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام بسیار حائز اهمیت است و به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است.

 

 

این مسئول با اشاره به برنامه ها و فعالیت های این هفته،اظهار داشت:عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با تعدادی از خانواده ای شهدا و جانبازان بسیجی، اجتماع عظیم بسیجیان در مصلا،اعزام تیم های درمانی امدادی به مناطق محروم، برپایی نسشست های بصیرتی ،روشنگری با حضور بسیجیان  را به عنوان  برنامه ها و مراسمات روزهای  هفته بسیج در نظر داریم.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام افزود:از دیگر فعالیت ها و برنامه های بسیج در شهرستان چرام می توان به برگزاری کوهپیمایی بسیجیان،یادواره های دو بخش چرام و سرفاریاب ،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه و غیره اشاره کرد.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:هرکس که در ذهن خود مبحث کمک رسانی و محرومیت زدایی را بپرورد،بسیجی است و بسیجی بودن متعلق به گروه یا جریان خاصی نبوده و نیست.

باید در مسائل اساسی دنیای اسلام صریح باشیم/فلسطین مسئله مهم دنیای اسلام است که نادیده گرفته می‌شود
دنبال کنید

 

 

محقق زاده  در پایان گفت:امید که همواره در تقویت این ذخیره الهی و هم چنین تحقق تفکر الهی و معنوی بسیج  که از آرمان های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبر ی(مدظله العالی) است، کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/ق

اخبار چرام
هفته بسیج
بسیج چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi