جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عده‌ای در داخل، همان سخنان خوارج گونه عصر امام علی(ع) را بیان می‌دارند/برخی با ساده لوحی به دشمن اعتماد می‌کنند

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام گفت: عده‌ای در داخل، همان سخنان خوارج گونه عصر امام علی(ع) را بیان می‌دارند.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت دوران کوتاه حکومت امام علی (ع) از جهت برپایی جنگ‌های داخلی و شورش‌های پی در پی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38708
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

کرونا :

عده‌ای در داخل، همان سخنان خوارج گونه عصر امام علی(ع) را بیان می‌دارند/برخی با ساده لوحی به دشمن اعتماد می‌کنند
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت: عده‌ای در داخل، همان سخنان خوارج گونه عصر امام علی(ع) را بیان می‌دارند.
عده‌ای در داخل، همان سخنان خوارج گونه عصر امام علی(ع) را بیان می‌دارند/برخی با ساده لوحی به دشمن اعتماد می‌کنند 3

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت دوران کوتاه حکومت امام علی (ع) از جهت برپایی جنگ‌های داخلی و شورش‌های پی در پی در نقاط مختلف جهان اسلام، اظهار کرد: سه جنگ صفین، جمل و نهروان از مشهورترین جنگ‌ها در صدر اسلام است که تلفات بسیاری داشت.

 

امام جمعه چرام عنوان داشت: لشکر و قدرت نظامی امام علی آنچنان بالا بود که در هیچ کدام از این جنگ‌ها شکست نخورد و بلکه در بعضی جنگ‌ها مثل جمل و نهروان پیروزی قاطع از آن لشکر امام بود،اما آن چیزی که به حکومت عادلانه امام آسیب رساند،مساله نفاق و شبهه پراکنی از جبهه داخل بود.

 

وی شک و تردید انداختن نسبت به امام را از اهداف جبهه داخل دانست و گفت: وقتی نخبگان جامعه آن روز مثل خوارج که پیشانی‌ها از فرط سجده و عبادت پینه بسته بود به امام علی نسبت شرک می‌دادند،وقتی در صفین امام را مجبور به عقب نشینی کردند و نگذاشتند معاویه کشته شود تا بخشی از فتنه‌های جهان اسلام خاموش شود و بعداز قصه تلخ حکمیت و فریب خوردن ابوموسی اشعری  به امام گفتند ما توبه کردیم تو هم توبه کن.

 

حجت‌الاسلام افشار،ادامه داد: بخشی از همین نخبگان امام را مسؤول خونریزی بین مسلمین دانستند امام در جنگ و قدرت نظامی رقیب نداشت اما حریف این جهالت‌ها و حماقت‌های خشک مقدس‌ها و نادان‌ها نشد.

مسئولان، اجازه ندهید که مردم چرام آرزوی فرهنگسرا را به گور ببرند!
دنبال کنید

 

خطیب جمعه چرام،خاطرنشان کرد: امروز هم که نظام اسلامی به حدی از قدرت و اقتدار رسیده که با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برنامه اربعین را مقدمه برای ظهور نهضت جهانی امام مهدی می‌کند، عده‌ای در داخل، همان سخنان خوارج گونه عصر امام علی را بیان می‌دارند و همراهی با خط عبری، غربی، عربی بر علیه انقلاب می‌کنند یا با ساده لوحی اعتماد به دشمن می‌کنند و می‌گویند امضای جان کری در مذکرات هسته‌ای تضمینی است.

 

وی افزود: می‌خواهند با تحلیل‌های آبکی علت ناامنی منطقه را ایران مقتدر معرفی کنند اما اگر کشوری به حریم امنیت ما قصد تعرض داشته باشد با لطف الهی و قدرت بالای دفاعی و تهاجمی که داریم سیلی محکمی خواهد خورد.

 

امام جمعه چرام، تصریح کرد: کسانی که در داخل بر سر سفره امنیت نظام نشسته‌اند و شبهه افکنی می‌کنند بدانند مردم آگاه و هوشمند و پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

ا

نتهای پیام/۳۰/

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi