پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نهضت فرهنگی تنها راه مقابله با ناتوی فرهنگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان لزوم مساعدت همه جانبه از مسائل فرهنگی گفت: نهضت فرهنگی تنها راه مقابله با ناتوی فرهنگی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس سازمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38663
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

نهضت فرهنگی تنها راه مقابله با ناتوی فرهنگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان لزوم مساعدت همه جانبه از مسائل فرهنگی گفت: نهضت فرهنگی تنها راه مقابله با ناتوی فرهنگی است.

نهضت فرهنگی تنها راه مقابله با ناتوی فرهنگی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت: لازمه پیشرفت همه جانبه در دیگر بخش ها و مجموعه ها تقویت فرهنگ دینی و مسائل مرتبط با آن است، چرا که به نوعی دیگر سرنوشت در همه بخش ها به فرهنگ بستگی دارد به همین دلیل باید به این مقوله بیش از هر زمان دیگر توجه کنیم.
وی افزود: در شرایط فعلی که روز بروز ابعاد تهاجم فرهنگی گسترش پیدا می‌کند و از همه امکانات در این راستا استفاده می‌شود ما هم باید به همان موازات بلکه بیشتر از فرهنگ دینی حمایت کنیم، زیرا که نهضت فرهنگی تنها راه مقابله با ناتوی فرهنگی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان پاره ای از اقدامات و طرح ها و برنامه های اداره کل استان اظهار داشت: محرومیت فرهنگی در جای جای استان به چشم می خورد و کمبودهای زیادی مشاهده می‌شود و ما بر حسب وظیفه مامور به گسترش فرهنگ دین هستیم، اما اعتبارات تخصیصی مکفی نیست و از مسئولین انتظار داریم با ملاحظه وضعیت فرهنگی استان مساعدت بیشتری مبذول دارند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi