جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیروزی نفتی های گچساران مقابل شهرداری بندرعباس

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در استادیوم شهدای نفت گچساران به مصاف تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس رفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38657
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

کرونا :

پیروزی نفتی های گچساران مقابل شهرداری بندرعباس

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در استادیوم شهدای نفت گچساران به مصاف تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس رفت.

نفتی های گچساران در حالی به مصاف شهرداری بندر عباس رفتند که محرومیت پنج جلسه ای تماشاگرانشان به پایان رسیده بود ونماینده بندرعباس روز سختی را در استادیوم شهدای نفت گچساران پشت سر گذاشت .

شاگردان بهمن فرازمنددرنفت و گازگچساران که تا پایان هفته نهم با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوم گروه دو قرار داشتند در این هفته نیز با کسب هر سه امتیاز مسابقه ،خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی گروه خودمعرفی کردند.

نفتی های گچساران در همان ابتدا با سیستم تهاجمی به میدان مسابقه رفتند و در دقیقه ۹ این دیدار با گل مرتضی حیدری از حریف خود پیش افتادند ، شهرداری بندر عباس در اواخر نیمه اول این دیار یک پنالتی را هم از دست دادند تا این نیمه با همان تک گل نفتی ها به به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم مسابقه بازیکنان نفت و گازگچساران حملات زهرداری را روی دروازه حریف ترتیب دادند تا مجددا دردقیقه ۵۵بازی توسط سعید کاظمی به گل دوم دست یافتند.

بعد از این گل بازهم بازیکنان شهرداری بودند که جلو کشیدند و چند موقعیت بروی دروازه نفت و گاز ایجاد کردند که البته دفاع مستحکم نفت و دروازه بان این تیم مانع گلزنی بازیکنان شهرداری شدند که در نهایت این دیدار با همین نتیجه ۲برصفر به پایان رسید.

در این دیار علی خالصی ،علی کرمی ،مرتضی حیدری ،محمد ملایی ، وحید ارمی ،بهزاد داوودی ، اسماعیل هاشمی ،فرشاد اسدی ،  حکیم حزباوی پور ، محمد جلیزی و امیر شرفی از ابتدا برای نفت و گازگچساران به میدان مسابقه رفتند.

حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو/برد ۲۰ بر ۲ ایران مقابل گواتمالا
دنبال کنید

درتعویض های تیم  نفت و  گاز گچساران امیرشرفی از زمین مسابقه بیرون رفت و سعید کاظمی جایگزین وی شد ، علی حدادی به جای محمد جلیزی وارد زمین شدو در دقایق پایانی نیز حکیم حزباوی جای خود را به محمد رضا مظاهری داد.

تیم قدرتمند شهرداری تا اینجای کار با کسب ۱۷ امتیاز در صدر گروه دوم و تیم نفت و گاز گچساران نیز با ۱۷امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول این رقابت ها قرار دارد.

جدول و سایر نتایج این گروه:

پیروزی نفتی های گچساران مقابل شهرداری بندرعباس 1پیروزی نفتی های گچساران مقابل شهرداری بندرعباس 2

انتهای پیام/م

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi