جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

موضع سوئیس پایبندی به برجام است

در دیدار رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوئیس با سفیر این کشور مطرح شد: موضع سوئیس پایبندی به برجام است سرویس بین الملل رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوئیس در دیدار با سفیر این کشور، از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در رابطه با موضوع برجام قدردانی کرد. به گزارش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38639
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

کرونا :

موضع سوئیس پایبندی به برجام است
در دیدار رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوئیس با سفیر این کشور مطرح شد:

موضع سوئیس پایبندی به برجام است

سرویس بین الملل
رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوئیس در دیدار با سفیر این کشور، از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در رابطه با موضوع برجام قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ کوروش کرمپور رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوئیس امروز دوشنبه (۱۵، آبان ماه ) با مارکوس لاینتر سفیر سوئیس در تهران دیدار و گفت و گو کرد.

کرمپور در ابتدای این دیدار با اشاره به سابقه طولانی همکاری های جمهوری اسلامی ایران و سوئیس در عرصه های گوناگون گفت: پیشینه طولانی مناسبات دوستانه دو کشور بستر مناسبی برای توسعه و گسترش همکاری های فیمابین است.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت همکاری های پارلمانی افزود: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون های تخصصی و به ویژه گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – سوئیس، از توسعه و گسترش روابط فیمابین  در عرصه های مختلف حمایت می کنند.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران- سوئیس با اشاره به عرصه های گوناگون برای ارتقای سطح مناسبات ایران و سوئیس گفت: دو کشور از قابلیت های بالایی برای توسعه و گسترش همکاریهای فیمابین برخوردار هستند که باید از آن بهره برد.

کرمپور حقیقی افزود: افزایش همکاری های پارلمانی در بخش های مختلف از جمله در حوزه انرژی، فرهنگی و توریسم، از عرصه های مهم همکاری دو کشور است که بهره گیری از آن می تواند فضای جدیدی در مناسبات دو کشور ایفاء نماید.

هلال ماه مبارک رمضان در گچساران رویت شد
دنبال کنید

 وی در همین زمینه خواستار رفع موانع موجود و تسریع همکاری ها در عرصه های مختلف مناسبات فیمابین شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی در ادامه با قدردانی از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در رابطه با موضوع برجام، ادامه داد: برجام توافق عادی میان دو کشور نیست و جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در این زمینه پایبند است.

کرمپور در پایان در رابطه با تحولات اخیر یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران قویا از برقراری صلح، ثبات و مبارزه با بی عدالتی در کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، یمن و میانمار حمایت می کند و پرچمدار مبارزه با تروریسم در جهان است.

همکاری در بخش های فرهنگی و توریسم از جمله زمینه های مورد علاقه همکاری ایران و سوئیس

مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در تهران در ادامه این دیدار خواستار گسترش ارتباطات فی مابین به  ویژه همکاری های پارلمانی میان دو کشور شد.

وی افزود: همکاری در بخش های فرهنگی و توریسم از جمله زمینه های مورد علاقه همکاری های فیمابین می باشد.

مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در تهران با اشاره به مواضع شفاف سوئیس نسبت به برجام خاطرنشان کرد: موضع سوئیس پایبندی به برجام است./

پایان پیام

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۴

موضع سوئیس پایبندی به برجام است رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوئیس در دیدار با سفیر این کشور، از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در رابطه با موضوع برجام قدردانی کرد. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711109794330952_Thum.jpg£دیدار کورش کرم پور با سفیر سوییس در تهران£ موضع,سوئیس,پایبندی,به,برجام,است Icana

سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام نامزدی کرد
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi